- 394 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
Gel de A.Gide'e hak verme!
Futbolla uzun yıllardan beri aram yoktur.
Zaten en son maça da 1974 yılında gitmiştim.
Bu gece,vaktim de bol olduğu için Braga-Fenerbahçe maçını televizyonun karşısına geçip,izlemek istedim.
Keşke bakmasaydım tv’ye.
Öfkelendim,"emeğin çalınması" bu olsa gerek diye de söylenip,durdum!
Evet,futbol üç neticeli bir oyundur.
Kazanmak kadar kaybetmek de vardır,berabere kalmak da...Ama bu şekilde olması hiç de hoş değil.
Haksız bir penaltı.
Üç kırmızı kart.
Sayamadığım kadar da sarı kartlar.
Maçın hakemi kimdir,necidir bilmiyorum,kaldı ki ilgi alanımdadır değildir.
Belki kendince "iyi bir insandır" da ama adil olmadığı kesindi.
Tıpkı Fransız yazar Andre Gide’in şu sözündeki gibi:
-İyi olmak kolaydır,zor olan adil olmaktır!
Evet hakem ne yazık ki "zoru" değil,"kolayı" seçti ve kaybetmesi yanında bir takıma kaybettirdi de.
Yazık.
Emek hırsızlığı budur işte!
YORUMLAR
Tamamen katılıyorum değerli hocam.
76 dakika boyunca başabaş bir mücadele vardı sahada. 76. Dakikadan sonra ise futbol, spor, adalet, emeğe saygı, centilmenlik dışında her ne ararsanız vardı. Bunun tek müsebbibi ise maçın hakemiydi vesselam.
Ben de futbolla ilgili biri değilimdir. Oğlum seyrettiği için seyretmek zorunda kaldığım bir maçtı. Bir BJK taraftarı olarak kalbim FB yanındaydı. Normal bir şekilde yenilseydi böylesine üzüntü duymazdım. Ama bu hakkedilmemiş bir yenilgiydi maalesef.
Selam ve sevgilerimle.
sabri ayçiçek
"Adil olmak" önemli....Bunu kaybedersek sonucun tadıı da kaçar.Tıpkı bu maçtaki gibi.Hatta Ö.Hayyan'ın bir dörtlüğü de var bilirsin:
adil olmadıktan sonra diye başlar...