- 506 Okunma
- 5 Yorum
- 0 Beğeni
Soru?
Adamın biri evinin kapı ve pencerelerini dalgınlıkla açık bırakmış eee tabi hırsız direk eve girmiş. Eve gelen adam dövünmüş durmuş bi işe yaramamış tabi giden gitmiş
Yine aynı adam aynı evin kapı ve pencerelerini açık bırakmış. Eee hırsız bu girmez mi eve girmiş tabi ne varsa götürmüş yine. Adam eve gelmiş olmaz böyle demiş bişey yapmalı. Yine kapı ve pencereleri açık bırakmış ama bir yere saklanmış. Hırsız gelincede karşısına çıkıp konuşmaya başlamışlar tabi adamımız çok iyi biri hırsıza çay kahve söylemiş yemek söylemiş plazma tvyi açmış müzik falan dinleyip halay horon tepmişler afedersiniz hırsıza fahişe bile tutacağı parayı cebine koyup genç adamsın lazım olur demiş. Ve hırsızla anlaşma yapmış artık hırsız bu eve girmeyecekmiş.
Ama bizim adam kurnaz tabi hırsızın biriyle daha anlaşmış ama hırsız bir tane değil ki. Bir başka hırsızıda tutup olayı anlatıp onuda ilk hırsıza karşı tutmuş…
Gel zaman git zaman bu adam yine kapıyı bacayı açık bırakmış evden çıkmış eve önce iki numaralı hırsız sonra bir numaralı hırsız girmiş
Adam buna rağmen o evin kapısını bacasını yine açmış eee hırsızlar dururmu yine eve girmişler tabi.
En sonunda adam kara kara oturmuş hırsızlara sövmeye başlamış bu arada ona kapıyı bacayı niye açık bıraktın kardeşim senin aklın yokmu diyenleride polise hırsız bunlar diye şikayet etmeye başlamış…
Şimdi soru burada kapıyı bacayı açık bırakıp hırsıza söven kişinin suçu var mıdır yok mudur?
YORUMLAR
ee hırsızın hiç mi suçu yok ' kapı benim değil mi açıkta bırakırım kapalıda sanırım sorun hırsızlık yapacak açlar ruhlu insanlar yetiştirmemiz.. yada hepsine aynı imkanı sunmamamız .. bu da benim fikrim tabi :)))
hırsız kapıyı bir defa çalar hem !!!
gülümsetirken düşündürdü .. tebrikler sevgilerim ile ..