Türk olmaktan gurur duyuyorum...
TÜRKİYE CUMHURİYETİ,
Sınırları dahilinde Dünya’ya gelmiş olduğum için yaradan yüce ALLAH’a sonsuz şükür ediyorum...
TÜRKİYE CUMHURİYETİ,
vatandaşı olduğum için onurluyum kendimle gurur duyuyorum...!
TÜRKİYE CUMHURİYETİ,
sınırları içinde yaşayan her bir birey benim gözümde, benim yüreğimde, en az kendi canım kadar aziz ve değerlidir...!
TÜRKİYE CUMHURİYETİ,
Devletini yönetmekten aciz olan Türkiye Büyük Millet Meclisi çatısı altında ki 550 Millet Vekilini şiddetle Kınıyor, ve bu aziz Milletin kaynaklarıyla beslendiklerini hatırlatarak bir an evvel akıllarını başlarına alıp gereğini yapmalarını acilen bekliyorum...!
zira pisi pisine, Kahpelerin tuzaklarıyla ölmekten KORKUYORUM.!!!
YORUMLAR
TÜRKİYE CUMHURİYETİ,
sınırları içinde yaşayan her bir birey benim gözümde, benim yüreğimde, en az kendi canım kadar aziz ve değerlidir...!
Bu dediginize kendiniz inaniyor musunuz sahiden? HDP'nin nüfus vurdugunuzda aldigi oy sayisini biliyor musunuz? Hadi diyelim ki, kimisi mecburiyetten verdi, kimisi cehaletten, HDP'ye oy verenlerin içinde hiç mi bilinçli bólücü yok diyeceksiniz, onlarinda mi canlari aziz, onlar da mi siz kadar degerliler?
Saygilarimla,
NedameT
Alp Aldatmaz
Saygilarimla,