- 522 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
pillerin marifeti ...
Kendime pil aldım .. evime pil aldım ; saatlerimi pillendirdim.. :) 1 yıldır duran saatlerime can geldi. şimdi odanın her tarafından tık tık tık ; tik tik tik ya da tırrrrrrrrrrrrrrrr tirrrrrrrrrrr diye sesler çıkıyor. kendi ayak seslerimden başka seslerinde olması harikaymış :) Bana diyorlardı " Özge şunlara pil al " bugün yarın derken 1yılı buldu ... nasıl ama :) :)
evet üşengeç olduğumu daha önceleri kabul etmiştim, şimdide bunu altını çizerek diyorum üşengeç bir ruhum var :) Pili haftanın başında alıp can verdim saatlerime.Sanırım zamanı görmek hoşuma gitmiyor. Duvar saatim hiç durmaksızın hızlı bir şekilde ilerliyor tırrrrrrrrrrr diye. bu gerçekten canımı sıkıyor. acele et özge zaman bitiyor çabuk çabuk çabuk ol derken masa saatim tık tik tık tik diye ilerliyor ; sanki acele etme aynı zamana ulaşacağız bak bende o da aynı zamanı gösteriyorum diyor. :)) Delirdim evet kabul ediyorum saatlerin konuştuğuna inanmaya başladım :)
E peki ben ne yaptım hızlı gideni ( tırrrrrrrrr ) normal zamandan 5 dakika ileri aldım yavaş gideni ( tık tik) normal zamandan 3 dakika ilerialıp hızlı gidenden 2 dakika geri aldım :) her şekilde normal zamandan ortalama 2 dakika ileride yaşıyorum evimin içinde. bu da bana gereksiz bir huzur veriyor. Huzuru başka şeylerde çok aradım -ondan bundan şundan- baktım olmuyor bende maddesel şeylere ; yenilenebilir şeylere yükledim. Kendimce oyun oynama içerisindeyim. Oyun arkadaşım yok ; bende böyle küçük şeylerde BULMAYA başladım. sanırım buldum da -ki şu anda yüzüm gülüyor , demek ki buldum ;)
hayır hayır kesinlikle subliminal bir mesaj yok .
Konumuz piller ve saatlerim.
Benim kol saatlerimde meşhurdur .. ama kimse bilmez. (ee nasıl meşhur oluyor Özge mi diyorsunuz ? benim meşhurlaım kendi dünyamda arkadaşlar). Çünkü ya kaybediyorum ya unutuyorum çantamda / işte , ya da kordonu bozulmuş oluyor öyle yıllarca yaptırmadan ben nereye onlar oraya yol alarak ilerliyor. :)
kardeşimin aldığı sedefli saatimi bile yaptırmadım ... çünkü yaptırırsam kullanacağım kullanırsam unutacağım unutursam kaybedeceğim kaybedersem üzüleceğim kıza da mahçup olacağım .. Yine bir bencillik silsilesi içerisindeyim Kahretsin :) :) :)
Evet saatleri aslında çok seviyorum; bana harekete geçmem gerektiğini hatırlatmaktan çok neler yaşadığımı hatırlattıkları için .. saniyelere bakıp bundan tam 12 saat önce şunu yapıyordum şimdi bunu yapıyordum diye cümleleri kurmaktan çok büyük keyif alıyorum ya da az kaldı Özge bunu yaşarken bu da olmuştu diyorum dakikalar öncesini düşünüp kendimi sakinleştiriyorum.
kendime itiraf edemiyorum ama sanırım zamanın baya gerisinden gelip yalnız dakikalarıma ağlıyorum. :)
Uzaklarda olan ; hayalini kurduğum bir çok şeyi, söylemek isteyip de söyleyemediğim bir çok cümleyi, sevmek is te yip te sevemediğim bir çok sen’i/ sen’lere canımı sıkıyorum o yelkovan akrep arasındaki uyumsuz aşka bakıp.
saatlerime pil aldım ama kendimden çıkardım verdim onlara.. Olsun onlar yaşarken ben üstünden geçer gözlerimi yumar " az kaldı özge" diyerek yoluma devam ederim ...
Seviyorum sizi....
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.