- 670 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
Intihar sohbetleri-2
"Beni donmaktan ancak sen kurtarırsın; ah üşüyorum"
10.03.2016 (00.37)
Gel otur hele yanıma..Çok yanlızım dostum biliyor musun.? Bugün biraz konuşalım mı senle iki bira devirip? Tamam tamam biralar senden siğara benden; içiyorsan kaçak sarayım sevdamız gibi kaçak olsun kavgamız gibi kaçak olsun.. Araya bir kaç tel yeşilde karıştırayım mı istersen. Her neyse nasıl istiyorsan öyle yap ama beni dinle dostum sadece beni dinle...
Şifofren oldum galiba ben biliyor musun.? Uyandığımda, uyuduğumda , okuduğum her şiirde gökyüzüne bakarken gördüklerim hep aynı şeyi gösteriyor gibi bana; bu yüzden çok bir şey yapasım yok. Evet doğru siğara içebilirim bide çok fazla çay içerim. Çünkü bir şeyi hatırlamanın en saf ve temiz alkolü ve mezesidir. Birayı sen iç ben içmem hem .! Neyse dostum nasıl yapabilirim bu şekilde nasıl yaşayabilirim nasıl yazabilirim . Öyle beylik laflar etmem hem; geçer zamanla bilmem ne ne.! Debelenip duruyorum görüyorsun ya acıdan kıvranıyorum . Hangi şarkıyı dinlesem bir yerden bir şey çıkıyor. Hem kalbim dayanmıyor dostum; ritimleri bozuldu gitti bununda.. Anlıyorum deme bana ne yapmalı onu söyle.?
İçinde bazı şeyleri mi öldürmeli Yada kendini mi asmalı geceye. Ne bileyim bu masalı uzatmamalı; çünkü sonu aynı bitiş.!
Uyudun mu dostum.! Dinleyecektin beni hani hem biranı içmemişsin.! Yoksa sende mi Allah’tan kovulmaktan mı korkuyorsun . Neyse seninde pilin azmış anladığım ve sen bana gelirken uyumayı sevmediğini söylemiştin ; sende yalancı çıktın ya diğerleri gibi neyse. Bende uyumalıyım artık , bedenimdeki acılar çok yoruyor beni. Uykum artık göz kapaklarımı kapatıyor kendine.. Hadi bakalım banada güzel kabuslar.!
YORUMLAR
1'i de okudum, 2'yi de. ve düşündüm ki, bu yollardan geçmeyen kimse kaldı mı? yani bu ruh hali içinde olmayan? kendimizi dünyanın tüm yüküyle yüklediğimiz ve ennihayetinde dayanamaz hale geldiğimiz zaman kaçacak yer olarak ölümü düşünürüz. belki farklı bir yorumlama bu. yani "atı size binek yapasınız diye yarattım" demesine rağmen, onu yemek gibi bir şey. bir şeyleri unuttuğumuz o anlarda ve çırpındıkça içine battığımız bir bataklık değil mi bu dünya adına karamsarlık ve ölme isteği... sormuşsunuz ya dostunuza.."Anlıyorum deme bana ne yapmalı onu söyle.? " diye, oysa yol belli değil mi sahiden de?
belki de öylesine yazdınız bunları. öyle gelmemekle birlikte en azından öyle olmasını dilerim. yine de bir iki bir şey yazmadan geçmek istemedim.
huzurla...
anlatamadım galiba
Sağlıcakla ...