... Yazısına Yorum Yap
"..." başlıklı yazı ile ilgili düşüncelerinizi ve eleştirilerinizi diğer okuyucular ile paylaşın.
YORUMLAR
11 Mart 2016 Cuma 22:03:03
Sami Emekliden sonra bir manyak Sami daha katıldı aramıza desene.
Eh ne diyelim. Hoş geldi safa geldi. Bu da bizi bayağı eğlendireceğe benzer. Haydi hayırlısı.
Kalemine, kelamına sağlık. Pek beğenerek okudum.
Selam ve sevgilerimle.
Kemnur
@kemnur
Samiler tükenir mi hiç, elini sallasan ellisi... Sen bu Sami'yi üzerine alınma hiç, valla billa sen değilsin bu. Kendisi Sami Emekli'nin "biraz rahatsız" olan versiyonu. Bu arada, SAMİ HOCA isimli kitap 140 sayfaya ulaştı bu yazıyla, kaldı 60 sayfa. Sonrasında 'edebiyatdefteri' müdavimlerine dağıtımına sıra gelecek tabii ki... :) Yorumladığın için teşekkürler.Saygıyla...
NOT: Sana bir torpil yapıp facebooktan kooplayabilirim bittiği kadarını. Tabii
NOT: Sana bir torpil yapıp facebooktan kooplayabilirim bittiği kadarını. Tabii
Kemnur
@kemnur
Tabiiderken yazı kesildi.Devam edeyim: Tabii "editörlüğü" ve bir ÖNSÖZ yazmayı üsleneceksen...
11 Mart 2016 Cuma 06:52:30
Kalp ve şeker var ya ilaçlarım bittikçe
yazdırmak için bende gidiyorum aile hekimine.
İlaçlarım yazılıyor, çayım söyleniyor, bir süre sohbette ediyoruz.
Bütün aile hekimleri iyidir. Bir sorun varsa o da........... !
Selamlarımla dostum.
(Bazı ilaçlarım az kaldı. Yazdırmam lazım. Ne olur ne olmaz .
bizim aile hekiminin bu yorumu okuyacağı tutarda ilaçsız kalırım.
sen anlayışlısındır.)
Kemnur
@kemnur
Can komutanım, görüyorsun işte bu Sami hocanın yaptıklarını, bu defa da aile hekimlerine musallat oldu. Ne bilsin adamcaz deli olduğunu Allah'tan annesi yetişti de adamcaz da delirmekten kurtuldu... Aman sen aile hekimine iyi davran. Ben de koah ilaçları yazdırdığım için iyi davranıyorum, gerçi benim aile hekimi torunlarımın anası, bir telefonla halleditorum... Sağlıcakla kal.Selam ve saygıularım hep baki...