- 1022 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
ÇIK, GEL!
Sürpriz, diyorlar sanırım adına, hiç beklemediğim bir anda çık, gel hayatıma.
Renksiz, rutin, monoton dünyama tüm renklerini alarak gel, boya beni rengârenk bahar çiçeklerine.
Avuçlarında gökkuşağı olsun, yüzünde güller açsın, baharı senin suretinde yaşayayım.
Çık, gel işte; nedeni “özlem” olsun gelişinin, kocaman özlemler büyüterek gel.
Öyle bir gel ki, beni kendimden uzaklaştır; bilmediğim bir şehre götür beni, tatmadığım duyguları tadayım seninle. Adı olmayan ormanlara götür, görmediğim denizlere…
Hiç kimsenin kurmadığı bir hayali kur benimle, hiç duymadığım bir masalı anlat bana.
Zamanın tutsağı olmayacağımız bir yaşantı sun, mucize gibi olsun.
Düşlerimiz yara almasın, gülüşlerimiz hiç kanamasın. Kana kana içelim içimizdeki sevgi selini, boğulacaksak aşkta boğulalım aynı anda.
Çık, gel aniden kopan bir fırtına gibi şehrimin üstüne, bildiğim ne kadar doğru varsa al avuçlarımdan, bir tek ellerin kalsın ellerimde, gerisi hepsi yalan.
Gölgende dinleneceğim ulu bir çınar ol, tüm ağaçlar kıskansın yüceliğini. Yıllara meydan okuyalım birlikte, dalımızdan kopan her takvim yaprağında aşkımızı anlatalım gökteki yıldızlara.
Çık, gel diyorum işte, aldığım her nefeste; mesafeleri suçlama, zamanı yalancı şahidin yapma, engeli olmaz aşkın biliyorsun sanırım. Gelmek için bir nedene ihtiyaç mı duyuyorsun?
Adı “aşk” olsun; çık, gel işte ne olursun.
10.03.2016-22.00
Büyükçekmece/İstanbul
&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&
Aldığım en büyük mahkûmiyetti sessizliğin.
&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&
Tüm aşksızların suçunu üstlenmişti zaman,
Kimse yakıştıramamıştı oysa kendine sevilmediğinin.
&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&
Bakışlarında yaşamıştım en çetin kış mevsimini aşkın,
Ve sözlerinle kaskatı kesilmişti tüm bedenim.
&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&
Korkak bakışlarına aşksızlığı hiç yakıştıramamıştım,
Masumiyetime rağmen tüm suçlamaları üstüme aldım.
&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&
Hiç duygu koyamadığın bir aşkın, hep sahibiymişsin gibi davrandın.
&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&
Yüreğim seni ayakta karşılardı,
İsmin kalbimin bildiği tek marştı.
&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&