- 652 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
DAVA ANNELERİNE MEKTUP
ÇOK KIYMETLİ DAVA ANNELERİM,
BEN ŞEYMA NUR. BEN DAHA ANNEMİN KARNINDA İKEN TANIŞTIM BU DAVA İLE. MİLLİ GÖRÜŞLE. SANIRIM O YÜZDEN BURASI BENİM EVİM GİBİ. 93 YILINDA İLK KEZ ANNEMİN KUCAĞINDA GİTTİM İLK TOPLANTILARIMA, SOHBETLERİME. İLK ADIMLARIMI ORADA ATTIM. İLK CÜMLELERİMİ, İLK SÖZLERİMİ ORADA ÖĞRENDİM. BÜYÜDÜKÇE TEŞKİLATIN NE DEMEK OLDUĞUNU ÖĞRENDİM VE BÜYÜK BİR SEVGİ YUMAĞINA DÜŞTÜM O AN. ŞÜKÜRLER OLSUN Kİ, ZAMANLA ANNEMİN ELLERİNDE TANIDIM. TOPLANTIYA GEÇ KALMA KORKUSU VE O TATLI TELAŞI. ANNEMİN YANINA KOŞTURUP ‘ HADİ GİYDİR ANNE HADİ GEÇ KALACAĞIZ’ DEYİŞİMİ HAYAL MEYAL HATIRLIYORUM. TOPLANTI SALONUNDA KOŞUŞTURMANIN VERDİĞİ MUTLULUĞU, KÜÇÜK KARDEŞLERLE BERABER ANNELERİMİZ GİBİ YAPTIĞIMIZ TOPLANTILARIMIZIN HEYECANINI. KOCAMAN SALONLARDA YAPILAN O GÖRKEMLİ PROGRAMLARI. HATIRLIYORUM DA ASLINDA PROGRAM BOYU KOŞUP OYNAYAN BİZ O TÜM SALONU KAPLAYAN ALKIŞ TUFANI KOPUNCA TUM KUVVETİMİZLE BİZİMDE ALKIŞLADIĞIMIZ O MUTLULUĞU ANLATAMAM. BEN TÜM BUNLARI BU DAVADA BÜYÜRKEN YAŞADIM. SONRA BİRGÜN BÜYÜDÜM. VE BU DAVANIN SAFLARINDA KOŞTURMANIN NASIL BİR HAZ VERDİĞİNİ BİREBİR TATTIM. HELE DE ANNEYLE BERABER GİDİLEN O TOPLANTILAR, O KAPI TARAMALARI, ÇALIŞMALAR. HAYATIMDAKİ EN GÜZEL ANLARDI KOŞTURULAN O ÇALIŞMALAR.
LİSE SON ZAMANLARIM. VERİLEN GÖREVİN BÜYÜKLÜĞÜ VE HEYECANINI AYNI ANDA TAŞIMAK OMUZLARDA. GÖREV: GENÇLİK KOLLARI KURULACAK. BESMELE İLE BAŞLANDI. İLK TOPLANTI GÜNÜ GELDİ ÇATTI. HERKESE ULAŞILDI MESAJ ATILDI. HEYECANLA GİTTİĞİM TOPLANTIDAN GÖZYAŞLARIYLA DÖNDÜĞÜM EVDE ANNEMİN OMZUNDA ANLAMIŞTIM. ‘İMAN VARSA İMKAN DA VARDIR VE MİLLİ GÖRÜŞCÜ ASLA VAZGEÇMEZ’. AZİM VE KARARLILIKLA HER HAFTA DAHA FAZLA BİR HEYECANLA O TOPLANTIYA GİTMEYİ BEN BU DAVA SAYESİNDE ÖĞRENDİM. ANKARA’DA YAPILAN BÜYÜK PROGRAMLARDA TÜRKİYENİN HER ŞEHRİNDEN GELEN VE TANIMADIĞI BİR İNSANLA BİLE UZUN UZUN MUHABBET EDEBİLDİĞİNİ. BEN DAVAMDAN ÖĞRENDİM. VE SONRA BİR GÜN. BİR GÜN TAKVİMLER ŞUBAT’I GÖSTERDİĞİNDE KALBİMDEN BİR PARÇA SÖKÜLDÜ SANKİ. AİLEMDEN BİRİNİ KAYBETMİŞTİM SANKİ. ÖYLE BİR ACI Kİ SANKİ AİLEM BENİ BIRAKIP GİTMİŞTİ. HOCAMI KAYBETMİŞTİM. OYSA BEN DAHA ELİNİ ÖPECEKTİM. NASİBİME MEZARINI ZİYARETE GİTMEK DÜŞTÜ.
SONRA BİRGÜN ANNEMDEN UZAKLARA GİTTİM. AİLEMDEN UZAĞA. HİÇ TANIMADIĞIM BİR ŞEHİRDE HİÇ TANIMADIĞIM İNSANLARIN SIMSIKI SARILABİLDİĞİNİ HİSSETTİM. ANNEMİN YERİNİ DOLDURMASA DA ANNE YARISI OLAN KİŞİLERİ TANIDIM. DAVAM EVİMDİ BENİM NEREYE GİDERSEM GİDEYİM. BUNU DAHA İYİ ANLADIM. 2015 ARALIK AYININ BAŞI. YANİ TAM 2 AY ÖNCE. ANNEM O EN SEVGİLİSİNE GİTTİ. SEVDİĞİNE, ÖZLEDİĞİNE HAKK’A YÜRÜDÜ. O ÖYLE BİR İNSANDI Kİ TEŞKİLATA ÜYE YAPTIĞI İNSANLARI BİR MEKTUPLA BAŞKANINA VERİP SEVİNCİNİ YAZARDI. EVET ANNEM GİTTİ AMA BEN BİLİYORUM Kİ, TÜRKİYENİN HER YERİNDE HER İLDE ANNE YARILARIM VAR. NEREYE GİTSEM ANNE ELİ UZANACAK ELLERİM VAR. HİÇ TANIMASAM DA HİÇ GÖRMESEMDE BELKİ, SARILIP DERTLERİMİ UNUTACAĞIM ANNE KOKULARIM VAR. VE BEN BİLİYORUM Kİ BU DAVADA GELECEĞİN CİHAD SEVDALISI ANNELERİDE VAR. HEPİNİZİ ÇOK SEVİYORUM DAVAMIN GÜZEL ANNELERİ. ANNE YARILARIM. CİHAD KOKULULARIM. SABIRLA, YILMADAN, DURMADAN DAVA YOLUNDA ÇABA GÖSTEREN CİHAD KOKAN ANNELERİM, ANNE YARILARIM ALLAH YOLUNDA ÇALIŞTIĞINIZ O GÜZEL ELLERİNİZDEN ÖPÜYORUM. ALLAHA EMANET OLUN… ESSELAMÜ ALEYKÜM.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.