- 1475 Okunma
- 3 Yorum
- 0 Beğeni
DUVAR YAZILARI
Bir insanı eğiten yetiştiren hayata hazırlayan en zengin ve her zaman geçerli olan Hayat Okulu dediğimiz öğreti sahasıdır bence.
Her birey bir roman bir öykü bir masal bir şiir hatta bir efsanedir. Araştırana görüp anlayana ve anlatabilene ne çok şey söylerler. Bir bakış bir gülüş bir söz bile bir ömre bedel olabiliyor bazen.
Hiç para harcamadan emek vermeden üstelik zevk duyacağınız ve sağlığınıza katkı sağlayacak bir yürüyüş sırasında taşlara duvarlara yazılmış yazılara göz attığınızda bile hayatın renkleriyle göz göze gelirsiniz bakmasını biliyorsanız. Özellikler gençlerin bazıları sanılanın aksine çok inceden dokuyor hayatı ve çok derinden bakıyor gördüklerine. Sonra da saklıyor onları kalbinin en hayati köşesinde.
Kimi yetişkinlere bakıyorsunuz hiçbir şey göremiyorsunuz. Ellerinden kalem dillerinden kelam düşmüyor. Gel gelelim ne gerçek duygudan eser var ne söylemlerinde bir değer.Ne söz kar ediyor ne başka bir şey. Üstlerinde onca hakkı olanlardan bir helallik istemek bile zül geliyor. Çok şeyden hisse kaptıklarını söylüyorlar ancak hiçbir şekilde değişmiyorlar.
Yine çoğunluğu gençlerden oluşan ve her zaman vurguladığım gibi beni en çok etkileyen şarkı sözü yazarlarının şarkı sözleridir.
Su gibi gözlerin yağmur bahar
Bin hayat getirdin aşksız ömrüme
Kalbim ebediyen bağlıymış sana
Her parçam seninle
Yüreğimi söküp aldın yerinden
Gözlerin tesadüf değil ki bana
Öbür yarım kaldı senin yanında
Ne konuşur ne de susar
Bazen en güzeli susmak ve başını alıp gitmek belki de. Kıymetini bilen ve seni bekleyen diyarlara. Yanında bir de can yoldaşın olursa. Ne kadar gitme kal deselerde inanma aldanma d sakın. Düş yollara daha fazla geç kalmadan
sigaramın dumanına sarsam saklasam seni
gitme gitme gittiğin yollardan dönülmez geri
gitme gitme el olursun sevgilim incitir beni
yokluğuna ah yol yol olsa uzasa unutmam seni
akşam vakti sardı yine hüzünler
kalbim yangın yeri gel kurtar beni senden
akşam vakti dolaştım sokaklarda
yırtık bir afiş seni gördüm duvarda
Belki de en büyük hayalim gerçekleşmek üzere. Çok değerli araştırmacı bir dostum nihayet bir arazi jipine sahip oldu. Şimdi birlikte dağ bayır ova çayır dolanıp duracağız Yaradan’ın izniyle. Cami avluları ve köy kahveleri yabancım değildi zaten.
Deftere tekrar dönermiyim bilmem. Defter dostları ve üyelere Selam Olsun.
YORUMLAR
DEVRİM DENİZERİ
Selam ve Sevgilerimle.