- 722 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
TUZLANIN İSİMSİZ KAHRAMANLARI
TUZLANIN İSİMSİZ KAHRAMANLARI
Selam Tuzlam ;
Bugün size hayatımızdaki görünmez kahramanlardan bahsetmek istiyorum.
ZABITALAR ;yaşamımız da önemli kişilerdir,bir gün çalışmazlarsa tüm yaşantımız durur.
Silahı kalemi olan tek birimdir öyle ki bu yönde bizler için mücadele ederken kendilerini savunacak silahları bile yoktur.!
Zabıta demek kamu düzenin korunması, yani toplumda güvenlik, dirlik ve sağlık şartlarının bozulmaması amacıyla yürütülen önleyici faaliyetler ile halkın esenlik ve huzurunu sağlamak ve korumakla görevlidir.
Çevre kirliliği,iş yerlerini denetleme,gürültü kirliliği,pazar yerlerinin denetimleri,gece kondu ve inşaat denetimleri,işgal denetimleri.,seyyar denetimleri.
Aynı zamanda izinsiz ilan afiş ve pankart denetimleri,dilenci denetimleri hepsi zabıtanın görev alanına girmektedir.
Bununla beraber asker ailesi tahkikatları da yapılmaktadır.
Görüldüğü üzere günlük yaşantımızı sağlıklı devam ettirebilmemizi zabıtalar sağlamaktadır.
ŞİMDİ İSE TUZLAMIZIN İSİMSİZ KAHRAMANLARI..!
TUZLA ZABITA MÜDÜRLÜĞÜ’ NÜ,anlatmak istiyorum.
Bu yazı için Sayın Müdürümüz Muammer Terzi Bey ve Zabıta Amiri Yusuf Cansever Bey ile sohbet ettim.
O kadar mütevazi ve ilgililer ki anlatılamaz,onlar yaptıkları çalışmaları ,karşılaştıkları sıkıntıları anlattıkça,ne kadar az şey bildiğimi düşündüm.
Yediklerimizden , içtiğimiz sudan tutunda , huzurla uyuduğumuz uykumuz, huzurla yürüdüğümüz yollar, sevdiğimiz pazarlar, ....vs . kısaca bir şehirde huzuru sağlayan her şey onların sayesinde olmaktadır.
Muammer TERZİ Bey gerçekten o kadar mütevazi, çalışkan ,kibar ve çalışanlarına sevgi dolu ve aile ortamı sağlamış bir müdür..!
Sohbet ederken sürekli ekibinden bahseden , tüm başarılı çalışmalarını ekibiyle beraber anan bir kişi.
Şuna da önemle dikkat çekmek isterim ki; Muammer BEY en büyük desteği Tuzla Belediye Başkanımız Şadi YAZICI beyden aldıklarını belirtmişlerdir.
Başkanımız tüm işlerinde destek olmuştur, gerçekten de TUZLA biz uyurken bu değerli insanlar sayesinde devamlı yeni ve güzel projelere hazırlanmaktadır.
TUZLA ZABITASI sürekli daha ileriye gitmektedir ,bu konuda zabıtamızın emektarı Ahmet SIĞMAZ Beyle yaptığım sohbette ,şu andaki şartların daha rahat olduğunu vurgulamıştır.
Müdürümüz Muammer TERZİ Beyin ve Başkanımız Şadi Yazıcı Beyin vermiş olduğu desteği vurguladılar.
Görmüş olduğum biz uyurken ZABITALARIMIZ uyumuyor , sürekli kendini yenileyen , eğitimlerden geçen,ve yaşam şartlarımızı kolaylaştıran bu insanlara ve bu kuruma teşekkür, destek ve en azından bir güler yüz borçluyuz.
Şunu bilmeliyiz ki, silahları bile olmadan hayatlarını hiçe sayarak yirmi dört saat görev yapan isimsiz kahramanlar.dır..!
İlerleyen zamanlarda bu isimsiz kahramanlar ve yaptıkları çalışmalar ile ilgili yazılarım devam edecektir.
Sevgiyle kal TUZLA.
Hatice Nilüfer Dirilen
YORUMLAR
gaybana geceler
Szinde her şey gönlünüzce olsun.