- 521 Okunma
- 4 Yorum
- 0 Beğeni
Komünizm Balonu
Komünizm sadece ülkemiz için değil, dünya için de bir vakit kaybı. Bugün son nefeslerini yaşayan; dinsizliğe, devletsizliğe, milliyetsizliğe yol açıcı bu ideoloji artık üniversitelerdeki birkaç akademisyen ve terörist yandaşı sözde öğrencileriyle hak ettiği konuma düşmüştür.
Bu hain gurühun, içlerinde zerre vatan sevgisi olmadığı anlaşıldıkça, onlara gösterilen müsamaha da gittikçe azalmaktadır. Hainlikte sınır tanımamalarını, benimsedikleri Moskof aşığı birkaç şairin varlığına borçludurlar. Bugünlerde o borcu ödemeye çok meraklı ateşli gençleri meydanlarda görmüşsünüzdür; kılavuzları kargadır işte onların.
Peki amaçları neydi de bu kargaların, onları kılavuz edinen kişiler büyük bir istekle onların peşinden koştu ?
Öncelikle bahsettiğimiz kargaların bu ideolojiyi rehber olarak görme amaçlarının ekonomik refahla, emekçi hakkı savunmakla alakası olmadığını belirtmek gerek. Emekçilerin refahını düşünmekten çok, kendisinden olmayanı saf dışı bırakma sevdasındalardır. Hatta bu karga takımından bir şair Türkiye’den SSCB’ye kaçmıştı; adalet oradaydı çünkü !
Akılsızların adaletin merkezi olarak gördüğü SSCB ise Kafkaslarda, Orta Asya’da yapmadık zulüm bırakmadı. Hani dedik ya, kendisinden olmayanı istemezlerdi diye, işte bu vakalarda onların adalet, eşitlik gibi söylemlerinin lafta olduğunu gösterir bir vesikadır.
Fakat tüm yükü de Ruslara yüklememek lazım, sonuçta karşısında olanların da suçları çok büyüktü, Ruslar ne yapsın ? Bir defa onlar Türklerdi; atalarını atlarının altında asırlarca çiğneyen kişilerin torunları demekti yani, sevilir miydi böyle insanlar? Üstüne üstlük onlar bir de Müslümanlardı; bu kabul edilemez bir tercihti!..
O dönemde korkunç bir zulüm... Bu zulümlerini nasıl örtbas edebilirlerdi ? Çok düşünmelerine gerek kalmadı, hazırdı her şey; komünizm maskesi... Onun yavrusu sosyalizmi kabul etmeyen herkes onlara düşman... İşte maskeyi takmışlardı artık ve çoğunluğu Türk ve tamamı Müslüman olan topluluklara yaptıkları katliamlar başladı. Zorunlu göçler çok daha iyisiydi diğer seçeneğe göre. 1944 yılında SSCB zulmünden kaçıp Türkiye’ye sığınmak isteyen 146 Azerbaycan Türkünü çoğu kişi bilir. Bizim kahramanımız(!), milletperver(!) Milli Şef’imizin de onlara sırt çevirdiği ve 146 soydaşımızın SSCB askerleri tarafından kurşuna dizildiği de bilinir.
Sosyalizm bir devlette vücuda geldi ve sonuçları böyle oldu. Mantıken tamamıyla komünist olan SSCB, benimsediği bu görüş sayesinde tam da yapısına uygun olan medeniyetsizliği, barbarlığı son raddesine kadar uygulamakta fırsat buldu. Moskof’un sinsi bir planıydı, bu oyunla diğer milletleri kendine bağlamayı amaçladı. Kendine bağlama amacına ulaştı, fakat bunu adaletiyle, hoşgörüsüyle değil, bütünüyle silah zoru sayesinde başardı. Yıllarca Türk cumhuriyetlerindeki soydaşlarımıza karşı o aşağılık asimülasyon politikasını gütmekten çekinmedi, vazgeçmedi.
Moskof dün neyse bugün de o. Değişen hiçbir şey yok. Fakat biz de dün neysek bugün öyleyiz. Moskof, ataları gibi atların altında çiğnenmeye mahkumdur. Biz ise cihana hükmetmeye memuruz. Bunun sebebi de alttaki dizelerde saklıdır:
"Ecdâdımızın heybeti ma’rûf-u cihândır
Fıtrat değişir sanma, bu kan yine o kandır"
YORUMLAR
Büyük devrimci" Lenin, Stalin, Mao ve diğer "devrimci" liderlerin zorunlu gaddarlığının faturasını kaç kişi ödedi dersiniz? Tam 100 milyon insan. Evet tamı tamamıyla o kadar.
Komünizm hiç bir zaman beden bulmadı diyen şu komüniste bak? Uyumsuz penguen sizin ütopya dediğinizi rakamlarla vereyim.
Ütopyaları insan öldürmekle paralel olanlar...
SSCB, 20 milyon ölü.
Çin, 65 milyon ölü.
Vietnam, 1 milyon ölü.
Kuzey Kore, 2 milyon ölü.
Kamboçya, 2 milyon ölü.
Doğu Avrupa, 1 milyon ölü.
Latin Amerika, 150 bin ölü.
Afrika, 1,7 milyon ölü.
Afganistan 1,5 milyon ölü.
Kalkıp hala sosyalizmi savunanlar insanlığın en vahşi sürümüdürler...
Örneğin Pkk gibi.Hdp gibi,dhkp-c gibi vs.
Kısaca alfabetik tüm harfleri kullanabilirsiniz...
Sosyalizmi savunların tanrısına selam olsun; yanımda çay var,söyleyin gelsin. Belki ip atlarız...
Claudio Pedro tarafından 3/10/2016 4:51:53 PM zamanında düzenlenmiştir.
Batuhan Çanakcı
Claudio Pedro
Ne desen boş olur adamım...
Ki,aslanlar boş durmuyor...
Uyumsuz_PenGuen
Uyumsuz_PenGuen
bunu kafandaki sosyalizm ve komünizm arasindaki farki anlaman için soruyorum..
Claudio Pedro
Kalkmış da bana cenabet fikirleri ile fark soruyor...
Sosyalizm miş...
Kıç bezidir o. Ki, çok benimsiyorsan aklın için de geçerli.
Batuhan gardasim biraz sert olsa da bence yazdiklarin fazlasiyla dogru.
Amerika kitasina Avrupa'dan yerlesmeye gidenler oradaki yerli ahaliyi her firsatta katlettiler.
Fakat bugün çok az dahi olsa kizilderililer var.
Eger bir nesil tüketmekten kök kurutmaktan yok etmekten bahsedilirse bugün hiç bahsedilmese de, bunu dünya sadece Rus'larla görmüstür. Yok etmek Ruslara mahsustur.
Tarihten silinen kökleri kurutulan Türk Boylarini hep Ruslar yok etmistir.
Etnik temizligi çinliler dahi yapmazken, asimile etmek çinlilerin sevdigi yöntemdir, köle etmek hizmetçi etmek yahudilerin sistemidir, hem asimile hem köle etmek britanyalilarin sistemidir, yok etmek iste bu Ruslarin sistemidir. Ahmet Yesevi'yi anlatmaya çalistigim yazinin geçtigi dönemin hemen akabinde 13.yy'da Oguz Peçenek beyligini birtek canli kalmayacak sekilde yok etmislerdi. Bugün hala Oguz'un pecenek (beçene) boyu mensubu sadece isimlerde yasar sadece, kendileri artik yoktur.
Ruslarin ne halt olduklarini geçmisten bugüne bilince, onlarin sosyalizmi de komunizm'i de herseyleri de onlarin olsun, lanet olsun Ruslara.
Batuhan Çanakcı
komünizm ile soayalizm faekli șeyler.. ruslar komünist değil sosyalistti.. komünizmi yașamıș yeryüzünde hiçbir devlet yoktur.. bir ütopyadir reel olarak asla vücut bulmamiștir..
isami yönetimi așșa yukari afganistan ve iran dan biliyoruz, orada da zulmün haddi hesabi yok..
geriye kaldi sizin gibilerin yazinizda belirttiği üzere bayıldığı fașizme, onu da hitler den taniyoruz..
Batuhan Çanakcı
Hatta yazıyı doğru düzgün okuma zahmetinde bulunursan, sosyalizmi kabul etmeyen herkese düşman kesildiklerini yazdım.
Ayrıca faşist falan da değilim, milliyetçi bir kişiyim. Sana bunun faşizm gibi gelmesini doğal karşılarım çünkü senin versiyonlarınla çok karşılaştım.
Hadi selametle penguen kardeş.
Alp Aldatmaz
Bu açidan bakildiginda yola çikis tarzlari da benzemekle birlikte, niha'i olarak ikisi de dayatmaci baskici sömürü sistemini oturttuklari için, fasizm ile komunizm arasinda hiçbir fark yoktur.
Türk Milliyetçiliginin ne uygulamadaki fasizm ile ne de teorik fasizm ile hiçbir ilgisi yoktur.