- 641 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Intihar sohbetleri-1
07.03.2016 (00.48)
"Aptalların hüküm sürdüğü bir dünyada yaşamak, kalmak biraz mantıksız değil mi bayım"
Bugün tanıştım kendileri ile, adını daha önce bilmeme rağmen şuan ki gibi iliklerime dek hissetmemiştim doğrusu. Korkulacak kadar kötü değil kendileri ve daha güzeli insanı çok dertten elemden kurtarmak için bize gönderilen Allah’ın bir lütfu sanırım. Gecenin son siğarasını içerken ciğerimi yakarcasına ve dünyanın o insan olmayan sokaklarında geçinen ruhları seyre dalmışken geliverdi yanıma; okuduğun bir kitap arasına sıkışmıştım sen soktun beni hayatına dedi ilk cümlesi. Irkildim , siğaramın son nefesini çekip . Yatağıma uzanıp yoksa lotte’nin elemini bitirmek için gelen misin Yada nastenkanın biçaresizliğini bitirmek için gelen. Ama ben bunu istemedim ki üstelik yaşam bu kadar güzelken diye düşünürken sahtekarca ve korkakça. Sen benimle gelene dek seninleyim cümlesini duyar oldum. Hayır ben çok gençim , saçlarımdaki aklara bakma sen. Hayır gitmem dedi sende gel Yada. Çaresiz bir şekilde beraber yaşamaya karar verdik yeni dostum ile. Artık beraber uyanıyoruz, kahvaltı yapmıyorum diye kızıyor üstelik .. Geç uyumayı oda seviyor. Başucumda duruyor her daim uykuda.. Neyse neyse sanırım güveniyorum ona ve beni karanlıktan,elemden,acıdan ve sahtekar dünya hayatından kurtarmak için Allah’tan istediğin şey bu.. Ne diyeyim ; hoş geldin dostum...
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.