- 550 Okunma
- 2 Yorum
- 0 Beğeni
Tren / 4
Çocuklar hızlı adımlarla vagonun en arkalarına koşup pustular.
Tren hareket edene kadar çocukları izledim klasik kondüktörden saklanan çocuklardı işte bir sonraki gara kadar trende kalıp ineceklerdi.
Tren tekrar yürümeye başlarken benle ilgilenmeyi bırakıp kitabına dalmış olan kıza dönerek
- Hani herhangi birşey olmadı diye söylendim
önemli birşeyle uğraşırken rahatsız edilen herkes gibi eh be bakışı ile bana bir dakika dedi. Eh be bakışı aslında benim uydurduğum birşey herkese göre değişe bilir. Ama bir insanın eh be bakışı böyle güzel olmazdı ki arkadaş beklememi söylediği bir dakika geçene kadar. Akşam ev boş bize gelsene bakışı ile ona baktım bu bakışı ise ben bulmadım atamız Ademden beri kadınların tensel çekiciliği karşısında afallayıp duran erkek bünyesinin genel bakışlarından biridir bu. Ağzı açık ayran budalası bakışınada benzesede bence arasındaki en önemli fark bunun aynı zamanda hormonal bir ağrıya ve bedensel çıkıntılarımızın hareketlen mesinede sebep olmasıdır.
Aslında çok tehlikeli bir organ Penis genelde beynin kontrolünde olmadığı için veyahut arada beyninizide kontrol edebildiği için herhangi bir toplu taşıma araçında sizi rezil ve kepaze edebilir. Misal şu Söz ola kese Savaşı, söz ola kestire başı deyimini bu uyumsuz organa devşirmek çok mümkün.
Bu seferlik kontrolü kaybetmeyen beynim sayesinde herhangi bir rezil durumdan kurtulmuştum.
Kitabı kapatarak bu sefer gülen gözlerle bana baktı
- Evet şimdi dinliyorum bu arada benim adım Funda sohbet edeceksek bana adımla seslenmeni isterim. Sohbetini beğenirsem telefon numaramı veririm beğenmezsemde pat diye yüzüne söylerim
- Diyorum ki herhangi bir olay olmadı çocuklar geçti arkaya oturdu o kadar.Adıma gelince adım Serdal sen sormadan ben diyeyim sonu L ile bitiyor kartal kalkar dal sarkardaki dal . Kartlarını açık oynadığını görüyorum aynı durum benim içinde geçerli o zaman.
" aslında sohbetini beğensemde beğenmesemde onunla uzun süreli bir iletişim kapısı kurmak isteyişim açıktı. Mevzu sadece güç savaşında taraf olmak için konuşmaktı. İçimizdeki ile dışımızdaki her zaman aynı olamıyor "
- Hiç yoktan iyidir ya serzul falan olaydı adın birde böyle düşün. Şu çocuklara gelince on dakikaya Tren hafif yavaşlayacak ama durmayacak çocuklarda o sırada Trenden atlayacak. Ha kondüktörler zaten atlayacaklarını bildikleri için dokunmuyorlar başımıza iş açılır soruşturma falan yeriz diyerek. Yani kimsenin umrunda değiller ölümle dans etselerde. Aslında normal bir trende olması gereken kondüktörlerin onları yakalayıp garda indirmesi yada polise teslim etmesi ama bununla uğraşmıyorlar sence neden.
- Uğraşmak istemediklerinden dir herhalde.
Ellerini saçlarına götürüp karıştırdı çantasından çıkardığı su şişesini ağzına götürüp sakince birkaç yudum aldı. Su gırtlağından aşşağı yemek borusuna akarken boynunun hareket edişini izliyordum. Su içene yılan bile dokunmaz sözü aklıma geldi bu sırada. Normalde yılanlar doğaları gereği kendilerini saldırı altında hissetmedikleri zaman veyahut bilinmeden bölgelerine girilmeden insan gibi büyük cüsseli varlıklara saldırmazlar tabiki Anakonda ve Piton gibi büyük boyutlu olanlar ve Black Mamba gibi aşırı derecede saldırgan olanlar hariç. Yılana haksızlık yapılmış bir nevi bu sözde dünyada yılan popülasyonu yok olsa bütün doğal denge alt üst olur. Yılanlar insanlar için yılanlardan daha tehlikeli olan kemirgen nüfusunun otomatik kontrolünü sağlarlar. Yılanlar ölürse insanlarda ölür. Yılana kötü adam rolünün yüklenme sebebi şeytanı cennete geri alanın yılan olduğu ile ilgili mitlerdir. Ben bunu düşünürken Funda da suyunu içmişti pet şişeyi çantasına geri yerleştirdi. Tekrar hafif bir gülümsemeyle konuşmaya başladı.
- Biliyor musun bu pet şişe bir aylık genelde suyumu kendim yaparım cimrilikten değil ancak yarım litre suya elli kuruş vermeyi mantıklı bulmuyorum. Aslında aldığımız bu pet şişelerdeki suların temizliğide garanti değil. Bu yüzden evde suyumu kaynatırım en temizi bu. Neyse ben su içerken kafanda neler döndü bilmek isterdim sorsamda gerçeği söyleyemezsin ne yaparsan yap elbet çoktan düşüncelerinim bir kısmı aklından gitmiştir.
" onu şaşkınlıkla dinliyordum, gardım yerlerdeydi bunda ses tonuda etkiliydi ne derse desin dinlenirdi bu ses "
- Şu çocuklara gelelim aslında mesele uğraşmak değil korkuyorlar kondüktörler çocuklardan şu an için sorun yok ama boş bir anda onlardan birini bıçaklama ihtimalleri var. Bu çocuklar hırsız ve toplayıcı trende unutulanları çalarlar işleri bu yaşamak zorunda oldukları bu.
- Böyle bir şeyi gerçekten bilmiyordum ben sıradan çocuk işte gözüyle bakıyordum.
Bu sırada tren yavaşlamaya başladı kafamı kaldırıp arkaya baktığımda çocukların hareketlenmeye başladıklarını gördüm. Fundanın dediği gibi tren tam durmadan atlamışlardı bile. Haklıymışsın diyerek Fundaya gülümsedim. Aniden elimi tuttu bluzunu hafif sıyırıp sol boşluğuna elimi götürdü. Yara izini hissedebiliyordum yara izinden daha güzeli onun teninin sıcaklığını böyle bir anda hissetmekti. Ani bir titreyişile yavaşca elimi çektim açıklama bekleyen surat ifademi görmüştü bile. Bu sefer yüzü acı çekiyormuş gibi bir hâl aldı.
- Bana bu veletlerden ibaret iki ay önce akşam trenini kaçırınca son sefere kalmıştım vagonda üç dört kişiydik o ara uyumuşum bir anda elimde tuttuğum fotoğraf makinamı birinin çekiştirmesiyle uyandım. Henüz orta okul çağındaki bir çocuk elimden almaya çalışıyordu ben aniden geri çekip refleks olarak çığlık atınca bıcak çıkarıp sapladı makinayıda aldı olan bana oldu. Aslında sana itiraf etmeliyim ki o gün bu gündür tek yolculuk yapamıyorum bu yüzden o kadınları yerime oturtup senin yanına geçtim. Yoksa sizin kavganızı dinlemek daha zevkli idi.
İstem dışı bir kahkaha atmıştım bu sırada ona geçmiş olsun dileyerek sigara içmeyi teklif ettim. Kabul edeceğine emindim kabul etmesi gerekti...
YORUMLAR
böyle şeyler oluyor mu ülkemde, yani otisabi maceralarına benziyor. sonunda bir yerde mutlu son var gibi ama aklım pek almıyor.
hele ki yaraya dokundurma anı, ne bileyim, hani denize düşen, trene düşen yılana, fundya sarılır icabı, cidden bir yılan olarak tahayyül ederken, kurban serdal oluyor.
Tsukuyomi
otis konusuna gelince böyle şeyler oluyor ama oluşum için şartlar gerek birinci şart ekonomik güç yoksa trenden ancak sızı çıkar