- 472 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
YAZIN ÇALDIN SAZ GİT ŞİMDİDE OYNA BİRAZ
Vampir: yarasagillerden Uyuyan, tembel hayvan ve insanların kanını emerek beslenen. Adi vampir, beyaz kanatlı vampir ve kıllı bacaklı vampir. “Desmodus”Bunun iki bacaklıları da vardır. İnsanların kanıyla beslenir. Kargaşayı sever sadisttir. Kürt halkı arasında uğursuz sayılır. Birde çok sümsüktür. Bulaşırsa zor ayrılır. Cıvık sakıza benzer. Seçim propagandasına gider trafo patlar. Mitinge gider tahriklerle konuşmasına başlar kalabalığı birbirine sokar. Kobani’ye yardım bahanesiyle yandaşlarını Suruç’a toplar bomba patlar. Bu lanetli insanın ağzından her çıkan ülkeye kan, gözyaşı getiriyor. Ya susturun bu lanetliyi yâda bir başka çaresi varsa onu yapın. İkiye bir Sur’a yürür neymiş efendim orda siviller varmış. Neymiş efendim halk ayaklanmalıymış. Sus be lanetli halk artık sana inanmıyor. Emecek kanda bulamayacaksın artık.
Bire uğursuz sende zerre kadar akıl yok, halkı bin kez meydana çağırdın kimse gelmedi. Parayla tuttuğun yüz kadar çapulcunun dışında. Yoksa aklını PKK ya PYD ye kiraya mı verdin. Buna kira demeyelim de ipotek mi ettin. Sen bir intihar bombacısı kadar suçlusun. Ne zaman, nerede patlayacağın hiç belli değil ağa babaların nereye derse serseri bir mayın gibi oraya buraya sallanıyorsun. Ülkede kargaşa yaratmak, ikilik sokmak, iç savaş çıkarmak için olanca gücünle havlayıp duruyorsun. Ama nafile sana inanan kalmadı artık. O entelektüellerde bir bir kayıyor etrafından.
Bu ülkenin birliğine, dirliğine, bütünlüğüne huzuruna milletvekili kamuflajına bürünerek zarar veremezsin artık. Kandildeki Suriye’nin kuzeyindeki iki ayaklı kıllı bacaklı vampirlerini sende doyuramazsın. Türk ordusu onları da pirne pirne dağıttı. Mağaralarını inlerini başlarına yıktı. İzlediğim kadarıyla ABD Kobani’de üst kuruyormuş. Hadi onlara da efelen sene hani kobani sizin di, hani oraya savaşa gidiyordunuz? Neden şimdi kuyruğunuzu abucunuzun arasına aldınız. Neden sesiniz çıkmıyor. Elli altmış kadar çapulcu gurubu toplamışsın savaş savaş diye bağırtıyorsun. Devletten maaş alacaksın mecliste gelip milletin temsil hakkını kullanacaksın sonrada çıkıp savaş savaş çığlıkları atacaksın. Hiçbir ülke, kendine açık savaş ilan eden, bunu fiiliyata döken, terör saldırılarına arka çıkan, ülkede iç savaş çağrıları yapan, “daha fazla öldürün!” diyecek kadar aklını kaçıran bir adama dokunulmazlık sağlayamaz. Sağlamaz. Sen olmayan aklını da kaçırmışsın. Yâda Bırak dokunulmazlığı çoktan inini sokmuş olurlar. Sen inde yaşamaya alışıksın ev aile vatan millet bayrak kavramlarından anlamazsın. Sen Kürt halkının kanını emen, mağaralara girip geceleyen kıllı bacaklı iki ayaklı bir vampirsin. Bırak bu ayakları artık foyan meydana çıktı. (((‘’cırcır böceği gibi hep çaldın saz git şimdide kandil’ede mağaranda oyna biraz’’))) burada sana inanan yok artık..
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.