- 577 Okunma
- 0 Yorum
- 1 Beğeni
GÖNÜL SAVAŞÇILARI
Sırtınızı gönüllü insanların sırtına yaslayın, onlar düşmeden siz o zaman asla düşmezsiniz. Hatta başınızı omuzlarına yaslayın ve isterseniz ağlayın. Çünkü onlar gözyaşlarınızı silerler. Onlarla her türlü kavgaya girin ve yeter ki haklı olun, çünkü onlar gitmekten ziyade, kalıp savaşmayı çıkarsız bir şekilde tercih ederler. Onlar gönül savaşçılarıdır. Onlar için her şey den önce gönül sıcaklığı, samimiyeti ve masumiyeti gelir. Onlara sıcak sıcak gülün, onlar sizi yüreğiyle sarıp sarmalar ve yüreğiyle ısıtır. Aman onların yanında çocuklar ağlamasın. Hatta bir kadın, bir garip, bir kimsesiz ağlamasın çünkü onlar da oracıkta ağlarlar. Belki gözyaşlarını görmezsiniz ama onlar emin olun bir şekilde ağlıyorlardır. Çünkü onlar ağlayanla ağlar, gülenle gülerler. Yüzlerinde bir çocuk ifadesi, gözlerinde korkusuz bir bakış, yüreklerinde tüm duyguların güzelliği, bedenlerinde müthiş bir güç vardır. Gönül bağı kurup, gönül köprüsü inşa etmişlerdir. Gönülden gönüle yolculukları vardır daima. Başka yol bilmezler. Mesela çıkar hesabını asla bilmezler çünkü gönülde çıkar yoktur ve art niyetin yanından geçmezler. Hasta olacaksanız onların yanında olun, onlar size oflamadan severek bakarlar. Bu yüzdendir ki kendinize bir eş, bir dost, bir arkadaş arıyorsanız onlardan birini seçin. Ki yarınızı düşünmeyin… Çünkü onlar varken yarınlarınız vardır ve yarınlarınız da hayalleriniz var demektir. Yarınlarınızda bahar var demektir.
Yusuf BİTİM
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.