- 528 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
NEDEN ÇOĞUL DÜŞÜNÜYORUZ BİZ BİZİ....?
Aşk demişken virgülün noktaya,ve kelama, sıra selam vermeden.Onca sil, süpür sayfanıza gelip yazılmadan. Anılan da her anı. tabi ki usulca işaret parmağı öperlik de.
Benimle Anılanın kısaca özetine gelecek olursak.Hiç, yaşanmadı ki, kağıt üzerinde aşk idi..
Beni ona bu kadar rahat anlatan var mı şu dünya da,?kocamış kendine bile gücü yetmeyen o var yoklar işte..
Kırık noktanın tamiratına nasıl suçlanır çivi kesere. Buda işte öyle bir şey. Yani kusur koltuk altı kaşıntısı gibi sabırsız,hangi elden; hangi eli teselli faslı çıkar ortaya.
Bazı, yerlerde. Nedense çoğul düşünüyoruz.
Ve gözleriniz usulca kapanmayı görsün.
Tam olarak kime ait olduğu bilinmeyen ve büroya benzer bir yerde olu veriyorsunuz.
Bir masa ve oturmanın rahatlığını pek hatırlatmayan ve sürekli gıcırdayan: o siyah koltukta var.
Otur be fedakarlığım demişken;özel mesainiz tam beş buçuk demeden başlar.
Burada söz konusu olan sevdiklerinizin şırası tam pekmezin tersine, tertiplenen hoşumsu ve tadında olan beklentileri.
Ne kadarını bu gün; Ne kadarını yarına ayıracağının hesabını yaparsınız.
On parmakta bir birinden kısmetsiz. Keza, gel, gelecek bunların kıyısında. Ne güvenli bir liman var; Nede sakin bir dalga. Siz, sizi idare ederek fırtınan dinmesini değil. Hata siz onu sakinleştirme mecburiyetindesiniz.
Gün ertesi gün aylar derken yıllar.Teniniz eski bir kart postalının arka yüzü gibi sararmaya ve resme küfürlenmeye de. alışır . Bundan sonra akıl hakimiyet sizde kulak arkası ciğara keyif gibi.kısaca tek dal sabırdır adı efendim.
Ama doyurmanız gereken hislerin oluşunu. Tek belgeleyen nefsine yırtık file ile erzaklar taşınan hiç düşüncelerinizde başkası değildir.
Kafir taktiği şimdilik devre dışı olunduğundan bunları geçtik.
El, ayak gize sokulunca. İşte o zaman başlar. Sizi aynı noktada tuzlayıp çeviren yapamadıklarınız kadarda; yaptıklarınız hooop! diye de dikilir karşınıza.
he! Ay! ben bu geceyi görmezem deme şansınız inan ki; sıfır yanında daha nicelerini de. Oluşturur.
Ben izin verdim ama siz izin vermeyin. Çünkü yarımın diğer yarısı diğerine zor bulunur...frown ifade simgesi
02-03-2016
ist
YORUMLAR
saygıdeğer yazar arkadaş Şadiye hanım, yazınız bir kere akıcı ve ilginç. tümceleriniz tam bir usta işi.
yazınızda ki ironi bence etkileyici.
günümüz hızlı koşuşturmacasında aşk ancak böyle anlatılır. yine de yapamadıklardan ziyade yapılanların çok ve olumlu olması dileğiyle size ve kaleminize saygılarımı sunuyorum.