- 418 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
ilişki yalancılıkları
Yapmayın lütfen ya yapmayın hepimizin muhakkak yalanları oldu olmuştur ve olmaya da devam edecektir. he demiyorum yalancılık yapın ama yalan söylemem deyip de yalan söylemeyin. yalan bazen insan hayatını kolaylaştıran yapı taşlarından biridir. nitekim buna kalkıp ta hayatımdan muazzam örnekler verip hayatımı deşifre etmeyeceğim :) :)
Ne? Kabul dediğini duyar gibiyim :) Evet evet hepimiz yalancıyız. Lakin sürekli olarak doğruları söylemiş olsa idik insan medeniyeti diye bir şey olmazdı . Ve çantamızı pılımızı pırtımız toplayıp gitmemiz gerekecekti.Allah korusun iyi ki insan medeniyeti var yoksa ne yapardık biz :) :) :)
Yani yalan insan doğasında var ; ama siyah ve beyaz yalanlar olmak üzere ikiye ayrılıyor bu yalanlar . ilişki dünyasında ise en çok beyaz yalanlar söyleniyor ki ben buna şahidim diyerek bir ilişki yaşıyormuşum izlenimi yaratmayacağım. :) Benimki sadece gözlemler dinlemeler bazen de küçük deneyimler.
İlişki dunyasının yalanları beyaz yalanlardır; bunlar ya fark edilmez ya da fark edilse bile ses çıkarılmaz. Fakat yinede yalan dedektörümüzün çalışıyor durumda olması iyi fikir. :)
Dedektörüme takılan keyfe keder beyazyalancıklara gelelim :
"İyiyim"..Emin ol kesinlikle iyi değilim , benimle acil ilgilen, yoksa senin sonunu ben hazırlıyorum demek
" Ben sana hiç öyle yapmıyorum Tuğberk!!" Aslında aynısını yapıyorum da sana kendimi masumcuk gösteriyorum.
"Beş dakikaya geliyorum Berksan" yani sen beni 45 dakika daha bekle vitrinde harika bir şey gördüm .
"Sarhoş değilim " bunu diyen bir kızsa eğer fena kafayı yemek üzeredir ama erkekse eğer gece feneri jaleler de söndüreceğim aşkım rahat ol seni bu gece aldatıyorum demek.
" ya normalde bu kadar deli değilim Nihat" yani diyor ki Nihat sırf sana yaranmak için iki haftadır içimde kopanları susturup hanım hanımcık kız rolu kestim...
"ya cenk benim kardeşim kankayız" Aslında cenk bana zamanında yazmıştır tipini beğenmedim olmaz dedim // ya da cenk e ben aşıktım ama cenk bana bakmadı seninle idare ediyorum böylelikle cenk e asıldığımı anlamasın demek .
"zaten senden bir şey beklemiyorum"senden her şeyi bekliyorum ama öküz olduğunu da kabul ettiğim için seninle idare ediyorum demek .
"ya hayır kesinlikle sinirlenmeyeceğim" Şimdi kafanı kopartıp boş olan için doldurup Türk tahnit sanatına destek olsun diye bağışlamak üzereyim demek .
"yok kıskanmadım, senin geçmişinde olan biten bir şey " aslında fena kıskandım, ilk kavga da bunu yüzüne vuracağım ama şu anda bunu itiraf edemem ( iç huzursuzluk hatsafhadadır.)
" kusura bakma, sarjzım bitiyor; her an kapanabilir ,şarj edeyim sonra mesajlaşırız" hahahah seni gece boyunca iplemeyeceğim ... Nitekim karakterimizin sabah ki mesajı uyuya kaldım aşkımmm dır :))
Diyemem ki yalan söylemeyin banan ne :)) ama söylemeden de olmaz o anı kurtarmk amaçlı söylenmeli ilişki bazında tabii ..
Kişisel olarak benim en çok kullandığım yalan 1 ve 7 olmuştur. sonuç ?? hiç bir şey... :))
not: Yalan söyleyince pinokyo olmuyorsunuz ; kormayın yani söylerken rahatt rahatt söyleyin ki erkeğinizi elinizde tutun .( ironikleşmeye bir adım kala
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.