- 1155 Okunma
- 8 Yorum
- 0 Beğeni
KENDİMCE
Lazuşağı ben sitenizin mazlum bir üyesiyim,kabul eden ANSIZIN arkadaşıma teşekkür ederim.Trabzonluyum Askere Trabzondan gittim, lise mezunuyum askerden sonra yapmış olduğum memuriyet dolaysıyle, işten başka hiç zamanım olmadı.Değil gezmek dolaşmak cocuklarıma dahi pek zaman ayıramadım.İş...İş...çalıştığım birim ruhen yorucu ve zamanı olmayan bir yerdi ve mesaimin saatle ilgisi yoktu vaktimin coğu işte geçiyordu.45 yaşıma kadar çok az gazete ve kitap okuyan bir adamdım,elektronik özürlü olduğumdan bilgisayarlada yeni yeni tanışıyorum. Lisedeyken edebiyat derslerim pek iyi değildi ancak sınıfı geçecek kadar not alabiliyordum. Anladığım kadarıyla alfabeyi yirmi harfle konuşup yazıyorum, imla hatalarımı bir türlü düzeltemedim.Bu yaştan sonrada düzeltebileceğimi zannetmiyorum.Birkaç ay önce boş bir zamanımda internetde gezinirken Edebiyat Defteri isimli siteye yüzeysel oarak müsade edilen kadar girip birkaç şiir okudum okuduğum şiirler hoşuma gitti.Yazmayı bilmesemde okumak hoşuma gitti.Şiirlerinizi okuduktan sonra bu siteye kayıt olup bütün Şairlerin yapıtlarını okumak istedim ve siteye yaptığım başvuru kabul edildi ve aranıza karışma şansım oldu.Yazı ve şiirlerinizi okumaya çalışıyorum, vaktim olduğunca herkesi okumak istiyorum. Okudukca anladımki benim denemelerim sizlerin yazıları yanında silginin tozu sayılır.Ben sizden müsaade isteyerek siteye birşeyler karalamaya çalışacağım sizlerin yorum ve eleştirilerinizle daha iyi yerlere geleceğimi umuyorum. Yazılarınızı memnuniyetle okuduğumu bilmenizi isterim. Ben bir yazar veya şair değilim aranızda çırak olarak sizlerden birşeyler öğrenmeye çalişacağim.Yazılarımı okursanız Edebi bilgimin az olduğunu anlarsınız lütfen benide böyle kabul edin ve bu sitede kalayım.Yazacaklarımın hepsi içimden gelen sade yazılardır.İnşallah kabul edersiniz.Hiçbirinizi tanımıyorum.
Hepinize saygılar sunarım.
Lazuşağı 03.0802008
YORUMLAR
Bu yazıyı sabh mı,öğleden sonra mı yazdın?.....
Dostum seni takip ediyorum,çok güzel hemde kimseden aşağı kalmayacak kadar güzel yazıyorsun..
Önemli olan içinden gelen leri yazmak.olayları akılsüzgecinden geçirmektir...
Yukarıda espiri yaptım umarım kırılmazssın....Saygılar...
Laz uşağı bu kadar mütevazi olduğun için zaten ben de seni bunun için seviyorum ve sana içten/hakikaten dostum diyorum.Unutma bu yazdığın sıradan sohbet/dertleşme/paylaşma yazıların bile birçoklarına takla attırır.Aramızdasın ya ..
-okuyorsun ya...
-benim gibi delikanlı bir kardeşinde oldu...ohhh daha ne beklenir allahtan ille sağlık.
-Ben sayfanda olmaktan memnunum bundan sonra daha çok okuyacağım selamlar