GİDİYORDUN İŞTE BENDEN
Gözlerimden vazgeçmiştim.Onu seviyordum ya sanki gözlerimi hiç sevmemiştim.Öldürürcesine yakıyordum gözlerimi onun için.Hani seviyorum ya onu ondan.
Hep ondandı onu sevmemdi bunun sebebi.Kalbimi de sevmiyordum artık.Kaldırdım artık kepenklerini kalbimin.Açık bir ateş sahası gönlüm yine.Henüz kapanan yaralarım patlıyor dikiş yerlerinden açılmaya başladı yine.Ağlıyor kalbim,yanıyor,kalbimin derinlikleri yine fazla mesaide...
Aramızda vardı ya 20 cm kadar ancak alnım değerdi dudaklarına.Tam da saçlarım yine dudaklarında.Ben olmazdım kollarındaki işte o zamanlar.Ben fersah fersah göklerdeydim o zamanlar.Sen neredeydin?Ellerimde miydi ellerin?Dudakların saçlarımda mıydı , kalbin kalbimin üstünde mi atmaktaydı.Hayır öyle değil gamzelim sen her şeyinle taaa kalbimin henüz keşfedilmemiş okyanusyasındaydın.Bir ora kalmıştı yarasız,hesapsız.Ben de oraya almıştım seni.
Bir ekim akşamıydı hani hatırlarsın değil mi çok uzak değil.Hani tutup,çekip çıkarmamış mıydın beni merdivensiz cehennemimden.Ellerimden tuttun benim "ağlama artık" dedin bana.Saçlarıma ilk öpücüğünü koyarken aslında, ilk buseni değil hayatımı armağan ediyordun bana sen.Teşekkürler gamzelim.Teşekkürler ellerin için.Şimdi bu yazı sana.BİLİYORUM İSTEMİYORSUN ARTIK BU VİRANE LABİRENTTE DOLAŞMAYI.Salıyorum seni artık gamzelim.Susuyorum gamzelim.Susarak ben de sana bir hayat armağan veriyorum.Yeni bir hayat.Bensiz bir hayat.Git gamzelim daha fazla bekleme.Koş yeter artık daha fazla kanatma yaramı.Git artık.Yalnız giderken bu yürekten bir anıyı bırakmayı unutma artık keşfedilmiş okyanusyaya.Hani 20 cm kadar var ya aramızda.Öperken sen beni parmak uçlarımda yükseliyordum ya sana doğru.Uçuyordum ben gamzelim sen bilmezsin.Günler sonra yine uçuyordum.Çok görme GAMZELİ bırak bu anıyı bana kendimce uçarım ben yine ama ne olur çek git artık!Bak gidiyorsun işte artık benden....
Betül KARA
13 OCAK 07