- 479 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
MODERN DÜNYADA KRALLIK VAR MIDIR
Modern,ilerici daima gelişmeye açık diye adlandırılan bu çağda krallıkla yönetilen devletler vardır. o halde bu dünyaya neden modern ismi takılmıştır. bir diğer değişle osmanlının suçu nedir?
Krallar siz istesenizde istemesenizde dünyayı yöneten görünmeyen güçlerdir.insanları uyutarak,bölerek ve parçalayarak yaparlar bunları. hiçkimse onlardan bahsetmez her devletin ugraşacağı başka işleri vardır. uyutamadıkları devletlerede terör belasını başlarına salar.
Bakın dikkat edin o devlet için kimse krallık demez kamufile isimleri vardır. bunlardan en bilindiği BİRLEŞİK KRALLIKTIR.
Bir daha belirtmek gerekirse hiçkimse BİRLEŞİK KRALLIĞA bu isimle zikretmez. çünkü onun İNGİLTERE gibi bir süslü kıyafeti vardır.
Birleşik krallıkta monark bir başkanlık sistemi vardır. yani yasalar iki ayarlı olan üyelerini kraliçenini belirlediği parlemantodan çıkar ve kraliçe bu yasayı onaylar. onaylamazsa yasa yürürlüğe giremez. sanırım beni şimdi daha iyi anladınız.
Bunun yanında DANİMARKA KRALLIĞI,İŞVEÇ KRALLIĞI vardır ve bu krallıklar arasında yani; birleşik krallık,danimarka krallığı ve işveç krallığı vb. sıkı bir ilişki vardır. birbirleriyle akrabalık kuranlar bile vardır.
Modern dünyaya OSMANLI DEVLETİ sığamamıştır. bu birleşen krallıklar osmanlıyı yıkmış ve dünyanın FEDERAL AMERİKA BİRLEŞİK DEVLETLERİYLE birlikte hakimi yani sömürücüsü olmuşlardır.
YAZAN:YUNUS EMRE SÖZGEN
28.02.2016 İSTANBUL
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.