YORUMLAR
"Sıradan şeyler" diyordum arkadaşa... Sonra sıradanlık bayağılaşınca "biraz heyecandan ne çıkar" diye düşünmeye başlamıştım.
O sabah int.ki jigolo sitelerine üyeliğimi yapmıştım. Dedim ya biraz heyecandan ne çıkar ki.diye Aradan dört saat geçmiş, yaptığım üyelikleri unutmuşum.
Telefon çaldı. Aracı site , üyeliğinizi aktifleştirmek için aradım. dedi. Peki dedim...
Aradan ne kadar daha süre geçmiş bilmiyorum. Tekrar telim çaldı. Telefondaki kadın 👩 bana bir adres verdi. Ücretin ne kadar olduğunu söyledi ve teli kapadı.
Demiştim ya biraz heyecandan ne çıkar diye...sokağa çıktım, bir taksi çevirip beni bu adrese götür dedim.
.......
Heyecan işte...Yaşamak lazım. 😃
Sevgiler
Kemnur
Hiç bir zaman anlamadığım, anlayabileceğimi de sanmadığım bir ilişki bu jigololuk denen mefhum.
Zamanın birinde yani henüz bekarken bana benden on yaş kadar büyük ama Antalya gibi bir yerde dönüm dönüm arazisi olan bir bayan talip çıkardılar karşıma. '' Evlen, hayatının sonuna kadar para pul sıkıntısı çekme. Rahat bir hayatın olsun'' Dediler. Hayatta dikili tek ağacım olmamasına rağmen böyle bir evliliğe bile razı olmayan benim için jigololuk çok uzak bir kavram. Ama var mı var. Bu da hayatımızın bir gerçeği mi? Gerçeği.
Sen de bu gerçeği güzel dile getirmişsin. Sonu olmayan işler bunlar.
Selam ve sevgilerimle.
Kemnur
İlginç bir son "Âğrına gitmek" ve bu iki kelime altın değerinde.
Acaba bu beyefendi nasıl bir hayat çizgisi çizdi kendine?
Saygıyla.
Kemnur
Senin yazılarını sevdiğimden değil,
başlığın çekiciliğinden okudum bu yazıyı.(Şaka şaka)
Ne kadar çok meslek var bu dünyada.
Ekmek parası kazanmak ne kadar zor.
(Ah şimdi bir genç olsam, bu yazıdan sonra asker mi olurdum?)
Teşekkürler dostum. Su gibi akıp geçti yazı.
Selamlarımla.
Kemnur
Yıllar evvel üniversitedeyken birlikte aynı odayı paylaştığım arkadaşımla bir gün küllük denilen bahçeye gittik. Bir sevgilisi olduğunu biliyordum ama hiç karşılaşmamıştık. Ben de kız arkadaşımda keskin devrimcilerden dik. Masada oturan son derece bakımlı , parmağı yüzüklü, sinekkaydı traşlı gençle benim arkadaşımın uzak yakın ortak bir yönü yoktu. Ben usulca bu ne iş yapıyor diye sordum arkadaşıma. Bana söylediğini duyunca bağırmamak için zor tuttum kendimi. sevgilisi jigolo imiş. Başımın döndüğünü hatırlıyorum. Acaba o gün jigolo çayı içmiş miydim hatırlamıyorum.
Kaleminize yüreğinize sağlık. Çok yaşayın siz. Sevgiler