- 698 Okunma
- 3 Yorum
- 0 Beğeni
Köle
İnsanlar köle gibidir. Onları yönetenler, kaybedecek bir şeyi olmayanlardır. İnsanları bir çok şeye benzetebilirsiniz. Mesela sigaraya. İçiyorum, kül haline, getiriyorum ve atıyorum. Mesela bir taşıt. Yol nereye ise oraya gider. Fakat onun bir çok seçeneği vardır; sağa veya sola veya düz. Buna karar veren yine onu yöneten kişidir.
İnsanlar köle gibidir. Tanrı’da onları yönetenler arasındadır. Tanrı’nın kaybedebileceği ne olabilir ki?
YORUMLAR
Her canlı kendi bedeninin kölesidir....Onu ayakta tutmak için köle de olur, kölede bulur... Genellemeye soktuğunuzda bir yere kadar doğrudur....
Psikolojik İhtiyaçlar fizyolojik ihtiyaçların önüne geçince kölelik başlar...Ama her zaman var olanlar varlıklarını kendine köle olmaya borçludur.
Saygılar
her şeyin doğrusunu ' tanrı göstermiş yolun iki seçeneği var ' ya iyi ya kötü ' sonuç olarak gideceğiniz yola bağlı iylik ya da kötülük ..Tanrı yolu göstermekle mesul ' biz kötü şeylerde sadece başka suçlu ararız da iyi şeylerde akıl edemeyiz .. kendi seçeneğimizi kendimiz yöettiğimizi öyle olunca tanırı iyi şeylerden de mesul ' çünkü Tanrı sadece kuluna iyi şeyleri sunar. seçim yine bizim .. Tanrının kaybedeceği hiç bir şey yok !!!
saygılar..