- 484 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Sıradışı
Herkes hakikatin karşısında yandaşının yanından karşısındaki kardaşına kan kusuyor...
Hem de hepsi Hak adına...
Tv programının birinden maun süresinin nüzul sebebi üzerinden örtülü olarak Yaşar Nuri Öztürk e gönderme yapan ilahiyatçı, kardeşinin etini yemekten imtina bile etmiyor... Köpeksiz köy bulan güruhun Allah a iftira atma konusunda da patafatsızlığı kitap olacak cinsten... Hatta bu tür ilahiyatçılardan bir tanesi bazı ayetlerin hükmünü yitirdiğini iddia edecek kadar yoldan çıkmış durumda... İlahiyatçısı bu olanın dini ne olur söyleyeyim... Önce sakal, saç, taş ne bulduysa peygamber adına kutsal yapıp sonra cemaatine satar...
Ahlaki putperestlik olan o cemaatte önce millete sonra devlete sonra insanlığa musallat olur...
Nerde " yalnız sana ibadet eder yalnız senden mağfiret dileriz" hükmü... Maun süresi kafirler için inmiştir demek kendini Müslüman zanneden putperesleri temize çıkarma cabasıdır... Bir Müslüman olarak kabeye hacca gideninden camide namaz kılanına kadar Hakkım olsun... Bütün bir ıslam alemi boydan boya soykırımlarla kan gölüne çevrilmişken, ölmekte olan kardeşine yardım eli uzatacağına kabeye hacı devşirmeye, camiye yardım dilenmeye utanmayan dinciler dine de musallat oldular... Hakkımız olsun...
Öyle ya alak süresinde kafirler için indi... Onlar okuyup Müslüman zibidiler alak ı Zigot diye çevirdiler...
Hikmete bak beri gel... Şukadarcık türkçemde alak’ tan "alakaya" ilgili olma ilişiklenme dair kapsamında ciltlere kitap yazabilirim... mücteit olmak ilim sahibi olmak gerek herşeyden önemlisi ahlak sahibi olmak gerek ki milletin dinine dinayetine musallat olmayasınız... Allahım durumu görüyorsun Sen bizi koru!
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.