YORUMLAR
Hani filmlerde kötü kahramanı severiz ya onun gibi bir duyguyla okudum. Eylem olumsuz olsa da kahraman sevimli. Herkes evliliği iyi görecek değil a. Bende sevmiyorum o kurumu. Adamı korseye sokuyor. Dilinize sağlık ustam. Sevgiyle...
mymartin tarafından 2/27/2016 12:32:53 PM zamanında düzenlenmiştir.
Kemnur
"Yıldız kızım daha gösteremedin mi?" vb.
Bunlar da yazılmalı mı?
EVET yazılmalı.
Böyle ustaca incelikle olursa YAZILMALI...
Selamlarımla Dostum.
Kemnur
"Yıldız! Kızım!... Daha gösteremedin mi?"
"Yahu senin nene gerek... Tövbe tövbe... Elbette ki bir bildiğim var ki gösteriyoruz’’
Ama sonra yine ama’larla geçen dakikalar arasına giren ‘’masmavi deniz’’ . Nasılda alır götürü seni o bilmediğin, o istediğin, o hep bilip de gidemediğin yerlere…Ama işte deniz bu… Yıldız kaymaya başlayınca deniz kabarmaya başlayacak…. Yıldız sönmeye başlayınca deniz dalgalanmaya başlayacak…
Şimdi gel de çık bu işin içinden ! Çıkılır çıkılır… Denize açtı mı yelkeni alsın götürsün beni… Götür beni deniz, boğ beni o mavi derinliklerinde. Hadi deniz, uyandır beni…
‘’ Nikâhımızı kıyan memure, hayırlı olsun, diyerek evlilik cüzdanını Yıldız’a teslim ediyor. Sonrasında tebrikleşmeler, öpüşmeler. Bir tek Deniz’in öperek tebrik ettiği anı ezberletiyorum hafızama; dudaklarımın al yanaklarına temas ettiği anı ve o kiraz dudakların iki yanağıma temas ettiği anı hiç unutmayacağım.
Yıldız ile evlenmiş olduğumu evimize döndüğümüzde fark ediyorum. Ne yazık ki, bu evlilik umduğum heyecandan uzaktı artık, çünkü ben, Deniz’e aşık oldum.’’
Uyandırdı uyuandırdı daha yıldız kaymaya başlarken bile….
M ü k e m m e l !!!
Offf bir gün bende böyle yazacağım, dur bakalım ne zaman…
Sevgiler Ustammmmm !!!