- 437 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
GENİŞ AÇI
Türkiye artık dünyanın merkezi. (‘’Nasrettin Hoca’ya sormuşlar: Dünyanın merkezi neresi?’’) Dikildiği yere bakarak burası demiş: Yanındakiler olur mu? Hocam deyince İnanmıyorsanız ölçün bakın demiş.’’)Evet beyler ateş topuna dönen dünyanın gözü Türkiye’de demek ki, hedef Türkiye, bir başka deyişle savaşın merkezi Türkiye. Dünya ülkelerinden imdat isteyenlerin de yönü Türkiye, Türkiye’de gözü olanlarda Türkiye üzerine dikkat kesilmişler. Öyleyse; Bin düşünüp bir atacağız adımlarımızı.
Azeri milletvekili kızımız ne diyor: , ’Bu kale ne kadar güçlüyse hepimiz o kadar güçlüyüz, bu kale ne kadar zayıflarsa hepimiz zayıflayacağız. Tüm dünyada yaşayan Türk ve Müslüman insanının bunu iyi bilmesi lazım’’ Azeri kızımız bunu söylerken bu ülkede yaşayan, bu ülkenin ekmeğini yiyen, suyunu içen, bu ülkenin bayrağı altında yaşayan HDP’nin bir milletvekili de masum insanlarımızı pervasızca öldüren teröristin taziyesine gidiyor. Ne garip değil mi? Yazımızın başlığındaki gibi Türkiye 360 derecelik açı ile bakmalı. Bu açıdan küçük açılarla bakarsa kör noktamızdan bir saldırı yiyebiliriz.
Donunu bağlayamayan Ermenistan bile PKK ya asker ve mühimmat temin ediyor. Bazı devletler devlet, bazı insanlar insan görünseler de maske takıp adam görünseler de biz kimin ne mal olduğunu biliyoruz. Tek dertleri Türk ve İslam dünyasının liderliğini üstlenen Türkiye’yi zayıflatmak ve diz kırdırmak. Nasıl olsa BM beş büyük devletin güdümünde, onların sözünün dışına çıkmıyor. Onlar ne derlerse nasıl isterlerse öyle davranıyor. Ama bu millet her şeyin farkında (‘’Türkiye dünya beşten büyüktür’’) derken bunu kastediyordu. ’BM örgütü de yok, adaleti de yok. Şuan ki dünyanın realitesi gücün varsa ne istiyorsan yapabilirsin.
Gücün varsa gidersin kilometrelerce ötede sivillere bomba yağdırabilirsin, Savaş gemilerini Akdeniz’e konuşlandırabilirsin, işgal yapabilir, hastaneleri vurabilirsin.
Ey PKK ve HDP siz uyanmazsanız sizi uyandırır bu ülke. Uyandığınızla öldüğünüz bir olur unutmayın. Hem siz neyin davasındasınız. Ya sözünüzde duramıyorsunuz, yâda kanınızda bir sorun var. Halkın oyunu alabilmek için önce ’biz barış, demokrasi, Ülkede akan kan dursun diyorsunuz’, Bize oyunuzu verin Türkiye’de sıkıntılar ortadan kalksın diyorsunuz, Seçimde 80 maşa alınca da biz caydık, biz sizi kandırdık dercesine hemen arkasından bir takım küresel güçlerin maşalığı ve işbirliği ile ’çözüm sürecini’ sabote ediyorsunuz. Sonra terör örgütünün âdete sözcüsü, destekçisi, cesaretlendirici gibi davranıp, zaman zamanda yardım ve yataklık ediyorsunuz.
Şu anda siz söz verdiğiniz seçmene ihanet ediyorsunuz. Size verilen oyların önemli bir kısmı bu ülkede huzur, barış ve kardeşlik güçlensin diye verilmişti’ Bunu da biliniz. Bu işin şakası yok. Sabrımız kalmadı. Ya demokrasiyi tercih edeceksiniz, yâda terörü tercih edeceksiniz. Başkada çıkışınız yok. Gerçi demokrasi size bol gelir giyemezsiniz. Siz iradenizi PKK ya, PKK da küresel güçlere ipotek etmişsiniz. Dün sizi(HDP yi) göklere çıkaran bazı köşe yazarları tek tek methetmekten vaz geçiyor. Ahmet HAKAN bile size kendiniz canlı bomba olun kendinizi patlatın diyorsa gerisi teferruat.
Her girdiğiniz televizyon programlarından tekme tokat atılıyorsunuz El cezirenin program yönetmeni nasılda yaka paça attı stüdyodan. Sizde utanma duygusunu da kalmamış. Yüzünüze tükürülse yağmur yağıyor diyeceksiniz. Ne kadar cesaret hapı kullansanız da, ne kadar travma hapı kullansanız da boş. Dünya konjonktüründe ne kadar yer kazansanız da ağa babalarınızdan ne kadar silah alsanız da sonunuz geldi. Koral sizin ağa babalarınızın füzelerini kör ediyor. Geçen gün Ruslar PYD bunun için vurdular Esad güçlerini de Koralların kör ettiği Rus uçakları vurdu.
Siz hangi açıdan bakarsanız bakınız biz geniş açıdan bakıyoruz.
YORUMLAR
üstadım sitede tek başına Hakkı hakikatı ülkeni dinini kutsalımızı savunuyorsun.....ama kafir münafık hain iş birlikçilerinin ortaya saçılması için Allahu Teala Mekr yapıyor...bütün tuzakları bozan Cenabı Hak, müslümanların eli ile bu cehennem köpeklerine işbirlikçi uzantılarına azap edecek...tüm dünya bir araya geldi..sadece Türkiye'ye, sadece Tayyip Erdoğan'a çöksede, sonuç belli...kahrolacaklar, üzülecekler,..ölecekler....