- 853 Okunma
- 1 Yorum
- 1 Beğeni
Farkındalık
Hayatın Farkında Olabilmek...
Bakmayın Siz benim deli hallerime... İçimde ne fırtınalar eser, ne şimşekler çakar da belli etmem kimseye...
Bilirim ki her mevsimin kendine has güzelliği vardır.
Tek yapmamız gereken şey her mevsimi kendi tadında yaşamak gerekir...
Birbirine karıştırmadan, bulaştırmadan, severek, kabullenerek, mücadele ederek...
Sevgiyi, saygıyı, güzellikleri yüreğinde hissedip, yaşayarak...
İçine baharın kokusunu; yazın sıcaklığını; kışın saflığını, duruluğunu; son baharın kendine has yaprak dökümünü; hayatınla empati kurarak...
Her şeyden önemlisi başkasının gözüyle değil kendi gözünle, kendi yüreğinde can buluşuyla, farkına vararak...
Farklı olmak, insan olmak ve kalabilmek çevreyi etrafını dışlamadan, eleştirmeden, özüne dokunmadan kendinde farkındalık yaratmakla başlar....
Gönlünü güzelliklere açar, yüreğinde tebessümün sıcaklığını hisseder, gözlerinizle bakmayı görebilirseniz delilikle nitelediginiz herşeyin aslında hayatin bir parçası, yaşamın kaynağı olduğunu görebiliriz...
Hayat elimizden uçup gitmeden güzellikleri farketmek umuduyla ....
YORUMLAR
Gönlünü güzelliklere açar, yüreğinde tebessümün sıcaklığını hisseder, gözlerinizle bakmayı görebilirseniz delilikle nitelediğiniz her şeyin aslında hayatin bir parçası, yaşamın kaynağı olduğunu görebiliriz...
Montaigne'nin denemelerini aratmıyor üslupta.
Farkı fark ettirenler farkındalık yaratmayı da becerebilirler.
Konfüçyus'a ait olmalı aşağıdaki söz:
Bilen bildiğini bilmeyen uykudadır UYANDIRIN
Bilmeyen Bilmediğini bilen cahildir öğretin
Bilmeyen bilmediğini bilmeyen cahildir uzak durun
Bilen bildiğini bilen liderdir takip edin der.
Bildiğini bilenler farkındalık yaratırlar.
Etkileyiciydi. Bir o kadar da özgün.
Selam ediyorum