- 793 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
YALNIZ DEĞİLİZ
Zaman zaman korkuyordu aklını kaybetmekten.Sorun etmişti bunu,büyütmüştü.Herşeyin bir çaresi vardı bu dünyada.Gel gör ki o düşünemiyordu çareyi.Birgün psikoloğuna söyledi bu korkusunu.Öyle bir söz söylediki psikoloğu,şaşırıp kalmıştı.O kadar kolay mıydı gerçekten?Boşu boşuna mı yaşamıştı endişelerini.Evet acısı samimi idi.Ve samimi bir cevap aldı psikoloğundan da:Biz seni iyileştiririz.Çareyi böyle açık açık görmesi çok rahatlattı onu.Ben de bu yazıyı yazdım ki düşünemediğiniz bir çok şey olabilir,cevapları çok kolay olan.Onun için konuşun,içinize atmayın.Yalnız kalmayın.Saçma da olsa konuşun,sorun.Diyelim saçmaladınız.E suç işlemediniz ya.Hem kime ne zararı var bunun?Kimse mükemmel değil.Zaten saçmaladınız diye biri sizi küçümserse,küçümsediği için o daha çok küçülmüştür.Hatalar olacak.Tek kalbiniz temiz olsun.
YORUMLAR
"Hatalar olacak.Tek kalbiniz temiz olsun." evet hatalar olacak. biz normal birer insanız. semavi dinler sadece peygamberlerin hata yapmayacağını dillendirir. o büyük insanlar bile bazan hataların kenarından dönmüşler.
Nazmiye hanım, acı olan durum şu günümüzde dürüst insanlar bulmak,seni olduğu gibi kabul eden dostlar edinmek hayli zor bu insan kalabalığında. başarılı olursun kıskanırlar, gerine kalırsın alay ederler. gün akşam oldu" diyen haklı mı acaba. yinede size katılıyorum konuşmak en iyisi.
kutluyorum kaleminizi ve sizi. saygılarımla.