Kırmızı çam ağacı...
Yıl sonunda yeni bir başlangıç yaparken kırmızı renk tutar ellerimiz.
Bir kısmımız kırmızı bir gül , bir kısmımız kırmızı şarap , bir kısımda var ki bunlar cesur olsa gerek kırmızı bir iç çamaşır alırlar.
Üç kırmızı bizim için yeni bir yılın başlangıcı olur.
Cesur olanların en zor olanı tercih etmelerinin nedenini anlamış değilimdir.
Bayan iç çamaşırı satan bir dükkana bir erkek olarak gidenlerin cesaretine hayran olduğumu söylüyebilirim.
Dükkandan içeri adım atarken karşısında tezgahtar bayana, "bana bir kırmızı iç çamaşırı paket yapar mısınız?" derken yüzlerinde kırmızıdan eser olmaz.Herhalde tezgahtar kız soruyordur, "beden numarası kaç olsun?"Sorulması gereken bu ise cevap hazır, "size yakın bir beden lütfen."
Ne desin tezgahtar kız şimdi.
Herhalde şunu diyordur, "beden numarasını bilmeden ne diye kırmızı iç çamaşırı alıyorsun ki", ama bunu derken içinden söylediğine hiç kuşkum yoktur.Sonra o gün hep kırmızı alır, kırmızı veririz. Diğer renkler küskün girer yıl başına.Mağazalarda bile hali hazırda özel kırmızı reyonlar vardır.
Neden kırmızı diye soranda olmaz. Nasılsa herkesin bunu yadırgamayacağı bir gün.
Kırmızı iç çamaşırı alanlar sonradan cesurluklarını inkar ederler. Ben almadım derler ama koltuk altında kırmızı bir paket haykırır yalan diye. Bir günlük cesaret yaptırır tüm bunları.
Bu davranış kötü müdür? Bence hayır, içinden geldiği hediyeyi aldı ve mutlu oldu der geçerim.
Bazıları ise yılbaşında kırmızı bir iç çamaşırı almam gerekli diye düşünür. Kırmızı yanaklarla kırmızı tabelalı bayan iç çamaşır dükkanına girer. Kıpkırmızı olmuş halde "Şey istiyorum ben , bu gün yılbaşı olduğu için..." der sözü tamamlamadan karşısındaki tezgahtar bayan anlar kırmızı iç çamaşırı istediğini. Kırmızı bir paket içinde uzatır kıpkırmızı olmuş yanaklara "buyrun paketiniz hazır" der ve verir.
Bu tiplere tezgahtar kızların beden bile sorduğunu sanmıyorum, kırmızı olsunda bedeni ne olursa olsun düşüncesinde mutlu olmalarını sağladıkları için onlarda rahattır.
Tabi ki kırmızı iç çamaşırı alanlar sevgilisi olanlar için.
Olmayan için ise sadece yeşil bir çam ağacı var! Altında hayal kurdukları küçük yazılar ve isimler, saat 00:00 olduğunda kapalı kağıtta bir isim çeker ve isme heyecanla bakar, kağıtta Nihal yazıyordur.
Gelecek yıllarda sevgilimin ismi Nihal’miş der. Ve bekler, gelecek gelsin diye. Yeşil çam ağacını alanlara yeşil bir vadide Nihal hayali ve rüyası varken. Kırmızı iç çamaşırı alanlara ise kırmızı bir dudaktan teşekkürler öpücüğü var.
Kırmızı iç çamaşırı almayanları ise ateşli dudaklarla şeytan öpsün.
Muccukkss,
........
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.