BENCİLLİK
BÜTÜN İLİŞKİLERİMİZDE Bİ PARÇA BENCİLLİK YOKMUDUR?.
ARKADAŞLIK,SEVGİLİ,EŞ .......
DÜŞÜNSENİZE SEVGİLİ OLMAK İÇİN İNSANLARIN BİRBİRİNİ SEVMESİ ,AŞIK OLMASI GEREKİYOR ŞARTLIDIR YANİ SEN BENİ SEVERSEN BENDE SENİ SEVERİM GİBİ ...
GÜN GELİYOR BİR TARAF SEVGİSİNİ KAYBEDİYOR VE’’ ARTIK BİTMELİ’’ DİYEBİLİYOR’.
HİÇ BİR ZAMAN SADECE SEVİLDİĞİ İÇİN BİR İLİŞKİYE DEVAM EDİLMİYOR ,HI BELKİDE İSTİSNA DURUMLAR VARDIR TABİ AMA NE KADARI MUTLUDUR Kİ ............
ÇEVREMİZDE İLİŞKİLERİMİZDE ÖYLE DEĞİLMİDİR ?
KARŞIMIZDAKİ BİZİ ANLADIĞI ,DİNLEDİĞİ SÜRECE ARKADAŞ OLURUZ ,BİRLİKTE ZAMAN GEÇİRMEK HOŞUMUZA GİTTİĞİ İÇİN
YADA ALIŞVERİŞ YAPTIĞIMIZ YERLERİ DÜŞÜNELİM SATICISINI,YADA SAHİBİNDEN HOŞLANMADIĞIMIZ HANGİ MAĞAZAYA ,YADA DÜKKANA SIK GİDERİZ.
EVLİLİKLERDE DE BÖYLEDİR DURUM .’’AMAÇOK İYİ BİRİ BENİDE ÇOK SEVİYOR ’’
EVET BUNU SÖYLERİZ KENDİ KENDİMİZE BİNLERCE KEZ BELKİDE .VE NE KADAR İYİ OLURSA OLSUN, NE KADAR SEVİLİRSEK SEVİLELİM , NE KADAR ÇOÇUKLAR İÇİN DE KATLANMAYADA ÇALIŞSAK, BİR NOKTADA HER ŞEY TIKANACAKTIR VE BUNLARIN EN ÜSTÜNE ÇIKAN BU BENİM HAYATIM ,KENDİMİ DÜŞÜNMELİYİM CÜMLESİ BASKIN GELECEKTİR.
BENCE KABUL ETMESİ ZOR DA OLSA HEPİMİZDE VARDIR BENCİLLİK BİR PARÇA .
YORUMLAR
Evet... Her seven biraz bencildir... Duvar yazılarında da çok geçmiştir bu " Sev beni seveyim seni " şarkılarda da " Kim severse gönlüm oralı " gibi.. Bencillik denilince aklıma bu kadarı geliyor. Bencil olmayı tetikleyen nedenleri tartışmak lâzım.. Sevgilerimle
Dilse tarafından 1/17/2007 1:43:59 PM zamanında düzenlenmiştir.