- 1615 Okunma
- 21 Yorum
- 0 Beğeni
HAYATIN BEKLENMEDİK SÜRPRİZİ!!!
KÖTÜ YOLA DÜŞTÜM.!?’’
Yazının esprili başlığından da anlaşılacağı gibi yaklaşık bir buçuk ay önce marmara bölgesine yağan son kar yağışında düşerek ayak bileğimi kırdım. Düşme pozisyonu ve ayağımın kırılma biçimi itibariyle acil ameliyat olduğumdan edebiyat defterinde ki sayfa dostlarımın yazı ve şiirlerini okuma ve yorum yazma keyfinden bir süre uzak kaldım. Ameliyat sonrası süren ağrılarım, tedavi ve kontrollerin devam etmesi ve ikinci bir ameliyatımın da olma ihtimali nedeniyle maalesef birkaç hafta daha defterden uzak kalacağımdan.
Ameliyatım sonrasında acizane beni telefonla arayan sevgili Habib Dağ’a öğretmen olmanın ötesinde bir ağabey duyarlılığında sayfa dostlarıyla birebir ilgili olan. Sevgili Sami Biberoğullarına. Sevgili kardeşim Emine Güner’e ve edebiyat defterinin mesaj kutusu üzerinden geçmiş olsun dileklerini ileten, sayfada olmadığım sürenin gerekçesini soran ilgili ve değerli sayfa dostlarıma, bu bilgilendirme yazısı üzerinden çok teşekkür eder, en içten sevgi ve hürmetlerimi sunarım.
Güzel paylaşımlarda buluşmak dileğimle sağlıcakla kalın.
Saygılarımla.
YORUMLAR
Geçmiş olsun saygıdeğer hocam
Derdini veren Allah şüphesiz dermanını da verir
Rabbim tekrarından saklasın
Sağlık, huzur, bereket hanenizden eksik olmasın dilerim
Saygı ve selamlarımla...
Serhat BİNGÖL
İyileşme süreci biraz yavaş ilerlese de çok şükür bu günlerde daha iyiyim.
Nazik ilginize güzel dileklerinize çok teşekkür ederim sağ olun.
Saygı ve sevgilerimle.
Geçmiş olsun.. henüz haberimiz oldu, tam esenlik ve iyilik niyaz ediyorum, saygılar.
Serhat BİNGÖL
Saygı ve sevgilerimle.
Serhat BİNGÖL
İlginize güzel dileklerinize çok teşekkür ederim sağ olun.
Saygı ve sevgilerimle.
Serhat BİNGÖL
Saygı ve sevgilerimle.
geçmiş olsun arkadaşım...yeni haberimiz oldu bizim ..gözümüzden kaçmış diyelim ...ALLAH şifa versin...kal selamatle...
Serhat BİNGÖL
Benim çok kıymetli sayfa dostlarımdan biri olarak sizin ziyaretiniz, zarif ve güzel dilekleriniz beni çok mutlu etti. Teşekkür eder saygılarımı sunarım. ‘’ALLAH’’razı olsun.
Saygı ve sevgilerimle.
Serhat BİNGÖL
Saygı ve sevgilerimle.
Büyüklerimiz söylerdi: "Kırık yerin iyileşmesi için yaşın kadar gün geçmeli..."
Geçmiş olsun.
Acil şifalar dilerim
Saygılarımla
Serhat BİNGÖL
İlginize zarif ve güzel dileklerinize çok teşekkür ederim.
Saygı ve sevgilerimle.
Sevgili Serhat.
Öncelikle geçmiş olsun. Bu yazıyı yazabildiğine göre demek ki bayağı iyileşmişsin.
Mühim olan senin sağlığın. Biz buralardayız hep. Ama sen kendine dikkat de bir daha kötü yola düşme))))))))))
Selam ve sevgilerimle.
Serhat BİNGÖL
İlk günler kadar olmasa da ağrı kesici almama rağmen zonklama ve ağrı halen devam ediyor. İğnelerden midir nedir bilmiyorum, sürekli uyku hali yaşıyorum ama yinede şükürler olsun. En çokta neye şükrediyorum biliyor musunuz? Hükumetin icraatlarına destek verdiğimden dolayı benimle sürekli tartışan ve sataşan aslında çokta sevdiğim bir gurup komşum var ki, onlar düştüğüm o an ki pozisyonumu görselerdi sittinsene dillerinden kurtulamazdım. Çünkü onların diline düşmek düşülebilecek en kötü yol olurdu)))Bu nedenle her şeye rağmen kendimi şanslı hissediyorum. Yani gerçekten kötü yola düşebilirdim.)))))))))))
İyi ki varsınız, Sami Abim. Rabbim sizleri başımızda eksik etmesin.
Saygı ve sevgilerimle.
Serhat BİNGÖL
Hayatta bazen böyle sürprizlerde oluyor maalesef. Pazar sabahı ekmek ve gazetelerimi almak için evden çıkmış markete gidiyordum. Önceki günde hafif kar yağmıştı ama yerler kuruydu. Meğer gizli buzlanma olmuş, sitenin ana kapısında araçların giriş çıkış yapabilmeleri için yapılmış eğimli zemine gelince ne olduğunu anlayamadım bir anda kendimi yerde buldum. İşin ilginç yanı nasıl olduysa sol ayağım dönmüş ve kalçamın altına girmiş sağ bacağım ters istikamete uzanmıştı. Terlik gibi ayağıma taktığım ayakkabımın teki, birkaç metre öteye fırlamış sağ tarafıma doğru uzanmış yerde yatarken buldum kendimi. Öyle ki yede yatış biçimime bakıp ne oldu yav kim beni bu hale getirdi diye yerde ki pozisyonuma şaşkın şakın bakıyordum. Resmen, Banu Alkan gibi yerde poz vermiştim. Neyse ki Pazar sabahı oluşundan kimse beni o vaziyette görmedi. Bir şey değil kimseye düştüğümü de anlatamazdım, sanki kötü niyetli adamların istismarına uğramış gibiydim. Nihayetinde kimse görmeden güçlükle de olsa kendi imkânlarımla yerden kalktım. Hemen sonrasında site görevlisi olan dostumuzun koşarak yanıma gelmesiyle ve onun desteğiyle ayağımın üzerine fazla basmadan seke seke eve girdim. Enteresan olanı, on üç gün sonra ayağımın şişmesi ve morarması sonucunda doktora gittiğimde ameliyatlık düzeyinde kırılma vakası olduğunu öğrendim.
Umarım her şey yolunda giderde hemen her gün pansuman ve kontroller için hastaneye gitmemi gerektiren şu ağrılı süreci kısa zamanda atlatırım.
Beni mutlu eden nazik ilginize güzel dileklerinize teşekkür ederim. Kemal hocam sağ olun.
Saygı sevgi selamlarımla
Dostum,
bende çok ender girebildiğim için deftere farkına varamadım yokluğunun, affet... :(
Bu arada çok çok geçmiş olsun, Rabbimden acil şifalar diliyorum...
Dinlen iyice fırsatını bulmuşken, yan gel yat işte...
Ben bu sabah, yataktan kazımak zorunda kaldım kendimi, işe gelebilmek için ki... :)
Hatta ben beceremedim eşimde bir el attı valla ...
Şaka bir yana :) bol bol paça çorbası yapsın yengem sana...
En kısa zamanda görüşmek üzere,
Sevgim, saygım ve dostluğumla daima... ;)
Denizce tarafından 2/25/2016 11:11:12 AM zamanında düzenlenmiştir.
Serhat BİNGÖL
Pansuman ve kontroller için hemen her gün hastaneye gitmek ve şu günler itibariyle devam eden ağrılarım olmasa yan gelip yatmanın keyfini çıkaracağım da:)))
Neyse umarım kısa zamanda yan gelip yatmanın keyfini çıkartırım…:)
Bu arada sizde kendinize çok iyi bakın. Size yardımcı olan eşinize gönül dolusu teşekkürler ve selamlar.
Yorumunuza ve güzel dileklerinize çok teşekkür ederim
Zarif ve müstesna dostluğunuz biz sayfa dostlarınız için her zaman önemli bir güç oluyor sağ olun.
Saygı sevgi ve selamlarımla.
Serhat BİNGÖL
Beni mutlu eden ilginize güzel dileklerinize teşekkür ederim sağ olun.
Çok naziksiniz.
Saygı ve sevgilerimle.
Çok geçmiş olsun efendim, acil şifalar...
3 ay evvel bende arkadaşlarla konuşurken attığım bilinçsizce bir adım yüzünden
feci şekilde omuz üzeri kötü yola düştüm. Aynı şekilde ameliyat süreci ve 30 cm lik titan ve 4 civatayla
sancılı dönemden geçiyorum...
Yine de şükür diyebiliyorum, selam ve saygılar.
Serhat BİNGÖL
Ben ayağımın kırıldığını on üç gün sonra öğrendim. Ve o kırık ayakla gündelik hayatımı sürdürdüm. Ayağımda ağrı vardı ama ben pek önemsemedim. Daha doğrusu çevremde ki insanlar ayağında kırılma ya da çatlama olsa sen böyle rahat olamazsın çok ağrı çekersin dediler bende daha önce böyle bir olay yaşamadığımdan basit bir burkulma vakası sandım. Ayağımda morarma ve şişme yoğunlaşınca kangren olabileceği kuşkusuyla doktora gittim.
Düşme sonrasında ki günlerde çok ağrı çekmedim ama ameliyat sonrası çektiğim acıyı sanırım en iyi siz anlarsınız ilk günlerdeki kadar olmasa da halen zonklama ve ağrı yaşıyorum.
Ama işin sevindirici tarafı doktorumun dediğine göre?! Kırılan ayağımın yapılan ameliyat sonrasında kırılmayan ayağıma göre daha sağlam olduğunu söyledi.)) Dediğiniz gibi titanyum ve vidalarla desteklemişler.
İlginize güzel dileklerinize teşekkür ederim sağ olun.
Çok zarifsiniz.
Saygı ve sevgilerimle.
Allah acil şifalar versin Serhat Abi.Yokluğunun farkındaydım ama başına gelenler hakkında bilgilendiren olmadı ne yazık ki. Sen iyi ol da.
Tekrar geçmiş olsun Serhat Abi.
Saygılarımla.
Serhat BİNGÖL
İlginize çok teşekkür ederim sağ olun.
Çok zarifsiniz.
Saygı ve sevgilerimle.
Geçmiş olsun serhat bey hayatta en değerli şey
sağlık ve huzur aramıza yeniden hoş geldiniz
Selam ve dostluk dileklerimle...
Serhat BİNGÖL
Çok zarifsiniz.
Saygı ve sevgilerimle.
Geçmiş olsun efendim, sağlıklı günler diliyorum.
Serhat BİNGÖL
Çok zarifsiniz.
Saygı ve sevgilerimle.
"Yol yakınken dön" diyecektim ki, sözüm kekeledi...Geçmiş olsun dostum...
Sevgiler...
Serhat BİNGÖL
Saygı ve sevgilerimle.
Serhat BİNGÖL
İlginize güzel dileklerinize çok teşekkür ederim sağ olun.
Çok naziksiniz.
Saygı ve sevgilerimle.
Serhat BİNGÖL
Çok naziksiniz.
Saygı ve sevgilerimle.
Serhat BİNGÖL
Çok zarifsiniz.
Saygı ve sevgilerimle.
Serhat BİNGÖL
Saygılarımla.
su_misali(Gülhun Ertilav)
estafurullah Serhat Bey
alışkınım ben ismimin değişik söylenmesine
saygılar
l. Bilmiyordum.
2. Bilenler de bildirmediler.
3. Evet. Bir süredir yoksun. Farkındayım.
Yokluğunu işlerinin yoğunluğuna verdiğimden,
gençliğe hastalığı yakıştırmadığımdan,
ilk fırsatta döneceğini düşündüğümden,
aramadım sormadım.
Kaza geçirmişsin büyük geçmiş olsun.
Bilseydim arayacağımı bil yeter...
Öperim gözlerinden canım kardeşim.
Serhat BİNGÖL
Doğrusu sağlık durumumla ilgili bende tam bilgi sahibi değildim. Yani ayağımın kırıldığını on üç gün sonra öğrendim. Ve o kırık ayakla gündelik hayatımı sürdürdüm. Ayağımda ağrı vardı ama ben pek önemsemedim. Daha doğrusu çevremde ki insanlar ayağında kırılma ya da çatlama olsa sen böyle rahat olamazsın çok ağrı çekersin dediler bende daha önce böyle bir durum yaşamadığımdan basit bir burkulma sandım. Ayağımda morarma ve şişme yoğunlaşınca kangren olabileceği kuşkusuyla doktora gittim. Meğer acil ameliyatlık ve uzunca bir süre hastanede müşahide altında olmam gereken bir kırık vakasıymış.
Bu bilgilendirme yazısını da hem geçmiş olsun dileklerinde bulunan dostlara teşekkür hem de bir süre daha sayfada olmayacağım için ilgili dostlara karşı ilgisizlik ve saygısızlık olmasın düşüncesiyle yazmak kaçınılmaz oldu.
İlginize nazik dileklerinize çok teşekkür eder ellerinizden öperim.
Saygı ve sevgilerimle.
Serhat BİNGÖL
Çok zarifsiniz.
Saygı ve sevgilerimle.