- 832 Okunma
- 4 Yorum
- 2 Beğeni
En Kutsal Meslek Öğretmen Olmak
Bugün bir yerlere gelmiş, nefes alıyor, insanız diyebiliyorsak, bunda bizi eğiten ve öğreten, bizden hiç bir zaman emeğini sevgisini esirgemeyen öğretmenlerimize çok şey borçluyuz, payları çok büyük ...
Tüm öğretmenlerimizi sevgi ve saygıyla kucaklamalı, bize her gün bayram havası yaşatmayı amaçlayan bu değerli insanların her günün bayram sevinci içerisinde geçmesini sağlamalıyız...
İyi ki varlar, İyi ki bir çok evladın öğretmeni ( Annesi, Babası, Abisi...) oldular ve hayatımızı renkleriyle bezendirdiler....
**************______________**************
Bizlere insan olmayı, insanca yaşamayı, sevmeyi-sevilmeyi, dostluğu, vefayı, dürüstlüğü öğreten, asla unutturmayandır
Gönlümüzde, yüreğimizde taht kuran, Güzel insanlar iyi ki varsınız hayatımızda, hayatlarda bir şekilde...
Hep var olun, ışığınız, insanlık tohumlarınız hep çiçek açsın aydınlık yarınlar için....
***************_________________**********
Öğretmen demek; ana, baba, kardeş, Abi her şey demektir..
Hiç bitip tükenmek bilmeyen sevgi, ışık, bilgi yumağıdır..
Tüm sıkıntılarına rağmen hiç bir beklentisi, karşılığı olmadan kucak açarlar, sarmaşık gibi bizleri sarıp sarmalarlar...
Onlar için ne söysek, ne yapsak, dünyanın tüm çiçeklerini versek, emeklerini ödemek mümkün değil...
Binlerce çocuğun geleceğini ışıkları ile aydınlatır, bir ülkenin geleceğini belirler...
Sevgi ve saygıyı en çok hakeden güzel insanlar sağlıklı, mutlu, huzurlu... yaşamayı da en çok hakedenlerdir.
Başta Baş oğretmen MUSTAFA KEMAL ATATÜRK olmak üzere ölmüş aramızda olmayan tüm öğretmenlerimize de Allah’tan rahmet dilerim...
Sizi yaktığınız ışık ebedi bir ışıktır...
YORUMLAR
Pınar CETIN
Bilgi ve sevgi bu dunyada en değerli hazine, öğretmen, ustan ya da öğreticinde her ikiside varsa en şanslı kişi bizleriz aslında. Öğrenmek ve öğretmek, bilgiyi ve sevgiyi her yere yaymak, öğretmenlerimiz her zaman mesaledir bu yolda.Çok hostu yazınız. Zevkle okudum.Saygilarimla
Pınar CETIN
Sevgilerimle
Mum gibidir öğretmenlerimiz.
Etrafını aydınlatmak için kendileri yanar biterler.
Hz. Ali ne güzel özetlemiş öğretmenliğin değerini. "Bana bir harf öğretenin 40 yıl kölesi olurum." demiş. as
Öğretmenlerimizin hakkını en ulvi sözleri söylesek bile asla teslim edemeyiz. İlkokul öğretmenlerinin adını unutana ben hiç rastlamadım.
3 evladından biri öğretmen, diğeri eğitim fakültesi sınıf öğretmenliği 2. sınıf öğrencisi ve diğeri de bu mesleğin namzedi olan bir babayım.
Teşekkürler emeğe değer makale için.
Sevgi ve saygılarımı sunuyorum.
Pınar CETIN
Pınar CETIN
Eminim meslek hayatınızda göstermiş olduğunuz emeğin karşılığını her zaman en iyi şekilde alırsınız tüm hayatınızda... En içten selam ve saygılarımla sağlıcakla kalın