- 259 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Buda Geçer
Amerika, Pyd ve Pkk’nın aynı şey olmadığını söylüyormuş, bizim kör aydınlarda bunları destekliyor. 30 senedir, Pkk Suriye’den ve Irak’tan gelip bizim Ülkemizde eylemler yapıyor.
Pkk’nın eğitim kampları Suriye ve Irakta. Hem Hdp’li vekiller bağıra bağıra "sırtımızı Pyd’ye, Pkk’ya dayadık" diye ilan ediyor. Daha bunun neyini tartışıyorlar anlamıyorum.
Pyd, Pkk’nın Suriye’deki adı o kadar.
Hem bu yalnızca Türkiye ve Dünyanın gözünü boyamak için Kullandıkları bir ad, çünkü Suriye’deki Kürtlerde Pyd demiyorlar, Pkk diyorlar.
Türkiye’de Pkk’nın Müslüman Kürtlere yaptığı zulmü, Pyd’de Suriye’deki Müslüman Kürtlere yapıyor.
Suriye’de Pyd yani Pkk safında savaşmak istemediği için Halep’e kaçan ve orada Pkk bölgesinde yakalanıp sözde Pkk hapsine konulan bir Suriyeli Kürt genç şöyle anlattı.
"Küçücük bir odada 50 kişiye yakın mahkum vardı. Muhaliflerden esir alınan araplar çoğunluktaydı. Bizimkiler bu Muhalifleri sırayla başka bir odaya alıp işkence yapıyorlardı. Öyle ki hepsinin elleri, yüzleri ve ayakları şişmiş ve kanlar akıyordu. Esir Muhalifler o durumlarında bile, acı çekerken bile Namazlarını kılıyorlardı.
Hem bize günde bir patates,yemek olarak veriyorlardı. Muhalifler bana yaşım küçük olduğu için ve daha önce Türkiye’ye geçmiş ailemin yanına gitmek istediğim için acıyorlardı hatta bazen kendi yemeklerini de bana veriyorlardı.
Pkk beni savaşmak istemediğim için Esada satacaktı. Aslında cezam ölüm olurdu fakat Esad’tan bana karşılık para alacaklardı ve hem Esed ordusundan kaçmaya çalışsam zaten Esed’in askerleri beni öldürürdü. Bu nedenle işkence de görmüyordum.
Bazen karakolun bahçesine açlıktan bir deri bir kemik kalmış kadınlar gelirdi, bunlar Kürt’tü ve ağlayıp yalvararak ekmek isterlerdi. Pkk’lılar onları tekmeleyerek döverlerdi.
Oradan beni Esed’e götürmek için çıkardılar, henüz Halep’ten çıkmadan Muhaliflerle karşılaştık ve çatışma oldu.
Bu defa onlara esir düştüm. Onlar bizimkilerden daha insandılar. Mahkumlara işkence etmiyorlardı ve kendiler ne yiyorsa bize aynısını verdiler.
Bir gün sonra beni sorguya aldılar. Ben Türkiye’ye kaçan Ailemin yanına gitmeye çalışıyorum deyince bana biraz para verdiler ve beni sınıra yakın güvenli bir yere kadar götürdüler."
Pkk ne Suriye’de, ne Türkiye’de asla Müslüman Kürtler için savaşmıyor.
Hatta Pkk’nın, baş düşmanı Müslüman Kürtler.
Bu nedenle Suriye’de birilerinin Pyd deyip resmileştirmeye kalkıştığı Pkk’nın olduğu yerde Müslüman Kürtler ya da Pkk’lılar gibi düşünmeyen Kürt’ler sürgün edildiler.
Hangi zalimin kurduğu tuzak yanına kar kalmış ki, bütün tuzaklarınız gibi bu da bir gün başınıza geçecektir.
ALLAH EN BÜYÜKTÜR!
Rahmân (ve) rahîm (olan) Allah’ın adıyla.
(Yahudiler) tuzak kurdular; Allah da onların tuzaklarını bozdu. Allah, tuzak kuranların hayırlısıdır.
ALİ İMRAN Suresi 54.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.