sen...
tekrar BABA diye geciyor icimden ama bu sefer cok derinlerden ve cok sancili...ne oldu da bu kadar isledin bana diye soruyorum.ne yaptin ya da ne yaptimda sardin boyle bastan basa ruhumu,aklimi ve kucucuk yuregimi...
sana yasattiklarim,kendime ve hayatima yaptiklarim her gece yastigimda bekliyor beni.bir agliyorum bir guluyorum olanlari bir bir gordukce,sonra yeni yetme bir cocuk gibi ne kadar ironik diyorum kendi kendime.zehriyle beraber nefesi cekmek istiyorum icime ama olmuyor.oyle bir tikamissin ki cigerimi...
gerilere gidiyorum,eskiye,gecmise...hic bikmadan,usanmadan bir kez daha soruyorum "ya sonrasi,oyunun sonu? "diye.harfler,kelimeler,cumleler arasinda bir o yana bir bu yana savruluyorum,ama yok...hic ama hicbirsey bulamiyorum.gecmis ile gelecek arasinda gel-git’ler yasiyorum caresizce,simdiyi yasayamadan,yasamaya firsat bulamadan.
birden nefret doluyorum sana.istemiyorum seni.sakinlesince,seni nefret edecek kadar cok sevdigimi tekrar anliyorum.hickiriklarim bir anda siliyor cumlelerimi,sevgimi.nefretimi...
sevgi diyorum ben de ki sana,sonra bu kadar basit olmadigini dusunuyorum.ask diyorum bir baska sefer,seni tamamlamadigini goruyorum ve soyleyecek hicbirsey bulamiyorum.adini sen koy...
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.