- 594 Okunma
- 3 Yorum
- 0 Beğeni
HUZUR VAR MI; YUVANIZDA !
Huzur var mı ? sizinde evinizde; yuvanızda..sımsıcak sevgi sözleri çınlıyor mu ? duvarlarında..yoruldun canım, kıyamam sana diyen eşiniz varsa, çay demliyse ocakta; sunacaksanız ince belli bardakta, var mı ? sade kekiniz veya peynirli böreğiniz kurabiyeniz sevginizin yanında...
Herkes birbirine teşekkür ediyorsa,dualar ediyorsa, Allah razı olsun senden diyorsa, hatasız kul olmaz hatası olan hatasını kabul edip özür diliyorsa, ağlayanı teselli edip, gülenle gülüyorsa, ve içten yürekten seviyorsa o yuva cennettir içinde yaşayana...
Dedikodu yoksa, riya yoksa, başkasında olana kıskanmak yoksa, başkalarının sevincine seviniliyorsa, derdine üzülüp koşuluyorsa, HUZUR vardır o yuvada hemde cennette yaşanılıyormuşcasına...
Hele bir de yaz ortasında; en sıcak zaman da, yağmur çiseliyor ve toprak kokuyorsa, radyoda çalan şarkılara eşlik ediyorsanız.. cıvıl cıvıl kuş sesleri arasında, rüzgar okşuyorsa saçlarınızı veya sevdiğiniz eşiniz..ruhunuz yıkanıyorsa tatlı bir meltem esintisinde; mutluluk sarıyorsa; sarıyorsa kalbinizi...bir canınız oğlunuz/kızınız varsa; annecim veya babacım diyorsa, sarılıp sarılıp, öpüyorsa ! evlat sevgisiyle doluysa yüreğiniz...
Sizi hep hatırlayan dostlarınız varsa; özledim diyorsa, telefonda bile olsa içtenlikle hal hatır soruyorsa..yaptığını sizinle paylaşan komşunuz varsa; bu akşam size çaya geleceğiz diyorsa, işte o ev ne mutlu ne huzurlu bir yuvadır o zaman..darısı herkesin; inşaAllah !.. dilerim; gelsin herdaim başına...
2/25/2015
M E L E K
KISA BİR NOT: Daha önceden aynı tarıhle defterde şiir olarak yayınlamıştım eklemeler yaparak yazıya çevirdim bilginize; saygılarımla...
YORUMLAR
Ne kadar içten sımsıcak huzur dolu bir yazıydı. sevgiyle kalin
MUTLULUK SAYGIDA ..SAYGISIZ ÇİFTLERDE SEVGİ KALMAZ...İNSANIN SAYGISIZIDA ÇEKİLMEZ ...
MELEK OLMALI İNSANIN EŞİ ...ne öküz ne inek olmalı ..Rabbim iyi insanlarla karşılaştırsın...işte o zaman Hayat hayat olur...selam ve muhabbetle