- 383 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Saç töreni
evet kısa bir zaman önce biricik kardeşim hayatının önemli durumu için ilk adımı atmış durumda. hatta takmış durumda. ne güzel birşeydir onun için .. hatta benim için hatta ailemiz için. o bizim minicik pufuduğumuzdu ... hala barbi bebekleriyle oynadığını düşünürdüm onu görmediğim zamanlar da :) hahahaha :) artık kendi bebeğiyle oynayacak yaşa gelmişte farkına varamamışım . biz küçükken o benim tek oyuncağımdı hep onunla oynardım onunla kavga ederdim :) her şeyimi onunla paylaşırdım . o da benimle .. her şeyin ilkini ben onunla yaşadım . ilk kuaförculuk deneyimimi onun lüle lüle saçlarında yaptım ( zaten ondan sonra bir daha denemedim bile) . bana sonsuz güvenirdi hala da öyle (taa ki o olaya kadar) . olayımız söyle gerçekleşti ;
güneşli bir gündü evimizin bahçesinde bebekleriyle oynuyordu . bende makas buldum evde :) ceyda ceyda kuaförculuk oynayalım o da tamam dedi . gel seni çok güzel yapacağım . bi başladım bunun beline kadar uzun olan saçlarını kesmeye kırptım da kırptım saçlar kesildikçe kesildi . ama kendimi durduramıyorum bi baktım bizim "fatoş bebek" gibi oldu. ben içimden eyvahhh !! dedim ama ona çaktırmıyorum bir profesyonel edasıyla " ceyda hanım bu saç size çok yakıştı, zaten havalar çok sıcak ferah ferah kullanırsınız." oda aynı şekilde" özge hanım elinize sağlık size güveniyorum eminim çok güzel olmuştur." dedi ve herkese göstermeye gitti. ama "ANNE" faktörünü unutan özge kendince oynamaya devam ediyordu. Ahh şu Anneler olayları abartmakta üzerine yok :) ceyda, harikalar diyarındaki prenses saçlı bebekken bir anda bir anda "varoş mahallesinde ki lady gaga" olmuştu. Tabii bu durumda ANNE’min tek bir çığlığını duydum "ÖZgeeeeeeeeeeeee" diye :) sonrası bende koptu. hala hatırlamıyorum sonrasını. KArdeşim benim !!! onu çok seviyorum ..evet nişan günü geldiğinde bu sefer kendisini gerçekten profesyonel kuaföre bıraktı. o gün onun için olan en önemli sey saçıydı. her genç kız gibi :) haftalar öncesinden saçını nasıl yaptıracağı ile ilgili modellere bakmalar derken kararını vermiş durumda kuaföre doğru heyecanlı adımlarıyla gitti. neyse bizim kız saatler sonra geldi ama ne gelmek :umduğunu bulamamış ta bulmuş rolü yapar gözlerle bana bakıyordu. "özge olmuş mu ? " işte o soruyu bana sormayacaktı. " aslında şurasını söyle yapsak daha iyi olur." bizim kız durumun farkında ama tünelin sonunda ki son ışık olarak bana sormuştu ve olmadığını hepimiz biliyorduk . neyse evde ki 7 kız 5 metre karelik odamıza toplaştık. kollar sıvandı ve Ceyda’nın saçlarını yapıyoruz . bi yandan bizim kız damla damla göz yaşı dökülüyor bir yandan biz boncuk boncuk ter döküyoruz ama hiç birimiz bir şey demiyoruz. çünkü biliyoruz ve onu çok güzel yapacağız ama sorun şu morali arkeolojik kazı gibi aranarak zor bulunacak olan Ceyda’nın yüzünü nasıl güldüreceğiz bunu ona nasıl ikna edeceğiz ... neyse aradan saatler geçti geçti derken arkadaşı Ayşe geldi ve sihirli parmaklarıyla saçını sihirledi ve gecenin yıldızı yaptı. Ceyda benim zorunlu arkadaşım, dostum, yastığım, düşmanim, nefretim,heyecanım, neşem, sevincim,aşkım,hayatım, hediyem, anam , babam , rol arkadaşım, yol arkadaşım... Ceyda benim herşeyim...onun saçında ki tek bukleye onun saçındaki tek tele ben canımı veririm. ceyda benim küçüğüm .... kahverengi gözlu pamuğumuza alyans alyans mutluluklar dilerim ...
kardeş nişanısaç töreni
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.