- 937 Okunma
- 2 Yorum
- 1 Beğeni
Hayattan Kesitler
Hayattan Kesitler
Gerçek sevgiler hiç bir zaman, hiç bir şekilde hiç bir korkuyu, endişeyi içinde barındırmaz.
Katkısız, arı, saf en doğal haliyle yüreğimizin içinde yer eder. İnsana yakışan en güzel elbisedir.
Sevgi her zaman sahip olunamayacak en pahalı mülkdür.
Telaffuz ederken bile çok ince hassasiyet gerektiren, hayatımızda nadir insanların hak ettiği eşi bulunmaz çok değerli bir mücevherdir. Her insan taşıyamaz.
İçinde her türlü rengi, dili, dini barındırır. İçerik olarak bu kadar zengin, güçlü bir kelimeyi kullanırken dikkat etmeli bozuk para gibi harcanmamalıdır.
************__________******************
İçinden derinden derinden bir şeyler kanar. Anlam veremezsin. Yüreğinde hissedersin ama dile dökemezsin.
Nedir bu kadar içini acıtan?
Mutluluklar içinde iken unuttugun fakat en ufak sessizliklerde bile derinden derine kanayan hiç susmayan?..
Çığlıklar içinde sessizliğe boğan. Boğazında kör düğüm olan duygular... Bazen bir sevgiliye, bazen ana, babaya, eşe dosta duyulan özlem, ayriliklar, hüzünler, yok oluşlar.
Zamanında farkına varılmayan, kaybedince anlaşılan sevgiler.
Duyulan ama dokunulamayan acılar, iç geçirişler.
Bitik tükenmek bilmeyen geçici mutluluklar için hırslar, atılan kazıklar, değerlerin bir hic uğruna yok oluşları.
***********___________________**********
Mazin geleceğinin aynası olsun ama hic bir zaman geleceginde ayağına takılan çakıl taşı olmasın...
Canını acıtmasına müsaade etme...
Şayet an gelir takılırsa canını acıtsa da yüreğinde ki sevginin gücüne kulak ver...
Sevgin ışığın yol göstericin olsun
Tüm yaşananlarına inat...
YORUMLAR
21 Yüz yıl sevgisizlikten ,şefkatten ve vicdansızlıktan ağlıyor…. En gerçekçi elbise ‘’sevgi’’ öylesi yırtıldı ve örselendi ki, artık sevginin bir dili, bir ırkı, bir bölgesi ve bir dini oldu… Artık gerçek sevgi , dört tarafı denizle çevrili bir adada da mahkum esiri oynuyor. Ona ulaşmak isteyenler ya denizde boğuluyor ya da ulaştıkları o adada ‘’gerçek sevgi’’ gibi mahkum oluyor..
……. Kral belki de bu yüzden hep çıplak kalmıştı… Şimdi insan, insanoğlu çıplak çıplak !!!
Saygılar….