sitemin de böylesi..!
"..Sana da kırgınım,
Geceyi aydınlatan yıldız, sana da.!
sana da gücendim
gündüzümü aydınlatan güneş sana da..!
sana da kızgınım
kuyruklu yıldızlar size de..!
size de darıldım ey insanlar
benimle ilgilenmeye mecbur olmayanlar hepinize de..!
darılacak kimse bulamadığımda
kendime de darılıyorum işte..kime ne ..size ne..hatta bana ne..!
içimden gelen böyle işte..böyle düşünüyorum..böyle sitem ediyorum etrafıma keyfimce..!
duygular benim değil mi..her duyguyla piyano gibiyim kime ne..!.."
diye sitemlenen bir dosttan ayrıldım az önce yürüyüş iyi gelecek bahanesiyle..!
YORUMLAR
Önce sanane....Sonra yalnız kalan banane... Ardından top yekun kime ne ! Tabandan tavana kadar bir seyrin şeklinden inen duyguların tanımını, zaman utanmadan değiştiriyor işte...
Kaç büyük korkuyu küçültebildim, kaçını gözlerimle yorarak yendim ,kaçıncısıyla dertleşiyor ,yürüyorum? Bilmiyorum ! Büyük korkuların küçük yalanlarına tutuldum...Seni hep hayallerde ararken, hep o yalanlarda buldum...Korkmuyor musun ?
Hiç başlanamayan günleri, hiç beklenmedik yıllara sürmek, yılların her saatini, anlara feda etmek benim bencilliğim...Hal an’ın koynunda hemhal...Ben’im duygularım dolunayın itiraflarında ! Unutmanın cümleleri boş. umulmaz sözlerin haysiyetine yığınla mum yakıyorum...Ve o gece ben, dolunayı içimde yakıyorum...
Bende böyle hissediyorum , kime ne !!!
saygılar...