- 923 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
HOŞÇA KAL!
Hüzünlü sessizliklerimde sana “Hoşça kal.” diye veda ederdim, sensizliğim dinene değin.
Sensiz geçen hiçbir zaman hoş olmadığı halde senin hoş kalabilmen ümidiyle bunu sana derdim.
Sen bu “Hoşça kal.”ları vedaya yorardın ve senden gittiğimi sanırdın; oysa bunlar bir veda ve sitem değildi. Ben hoş değilim şu an umarım sen “Hoş kal.”dı.
Hoş kalmak istemiyormuşsun gibi benimle, bende, benim için surat bükerdin anlamsız yere böyle.
“Hep hoşça kal mı diyeceksin?” derdin bana.
Evet, hep “Hoşça kal.” benimle ya da bensiz “Hoşça kal.” sevgilim.
Sende nasıl kalırım bilmiyorum, bu benim ümidim, temennim, dileğim.
Zamanın insafına bırakalım kendimizi, zamana hükmedecek kadar cesur olamıyoruz, sanırım ikimiz de. Ya erken geldik ya çok geç kaldık birbirimize, bilmiyorum.
Zaman her şeyin ilacıdır, derler bakalım hangi yaralarımıza iyi geleceğiz biz.
Yoksa tesadüfen yolları kesişen iki yabancı gibi geçip gidecek miyiz birbirimizden habersizce?
Aşk olsun, beni tanımamazlıktan mı geleceksin, bir selamı bile çok mu göreceksin bize?
Beni tanımasa da gözlerin kokum ulaşır elbet sana, ben her yerde sen kokarım, bilirsin.
Göçebe sevdaların sonu olursun umarım mülteci yüreğime. Bir vatan, bir bayrak, bir marş olursun. Ortak bir geçmişe gülümseriz ve geleceğe dair mutlu günler ümidiyle.
Aynı Tanrı’ya inanır, aynı cennete gireriz belki de. Tüm bizsiz zamanlar yeniden ihsan edilir Tanrı’mız tarafından bize.
Hayalinle böyle mutluyum işte yokluğunda, umarım aklına geldiğimde sen de böyle mutlu oluyorsundur sevdiğim benim hayalimle.
Sen bendeysen ben hoşum umarım ben de sen de hoşça kalırım.
Hoşça kal!
&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&
Çok bilinmeyenli bir denklemin x ve y’si miyiz acaba? Sana “aşk” desem, sonuç “biz” çıkar mıyız?
&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&
Aşk’ım diyorsun, kalbimi dinliyorum Aşk’sın.
&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&
Aşkın mesafesi yollar mıdır ya da hangi mesafe aşkta uzun kalır?
&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&
Aşk, iki gönlün en kısa yoludur.
&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&
Sensizlik ne kadar da uzun bir zaman.
&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&
Sen geldin ülkeme ben her şeyi unuttum, yeni doğmuş bir bebek gibi her şeyi öğretmelisin artık bana.
&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&
Ben Aşk’ım dedin, sen yalancı olursan bu aşk “yalancı bir aşk” olur.
&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&
Aşk’ım diyorsun, haklısın Aşk’sın.
20.02.2016-16.40-Büyükçekmece-İstanbul
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.