KADIN VE KADIN
Şımartılmış kadınlar vardır...
Haddinden fazla sevilip,sevdiğine pişman eden sonrasıda hep bir sus payı verilen ve aslında sevgiyi haketmemiş kadınlardır bunlar...
Bir de hiç şımartılmamış kadınlar vardır... Kimse tarafından pek sevilmemiş,nadiren sevilmiş, sevilse de belli edilmemiş.
Hiç sarılmamış, gecenin karanlığında görülmemiş,gözyaşları silinmemiş, kendi kendini teselli eden kadınlar...
Kimse okşamıyor diye saçlarını toplar bu kadınlar ya da saçlarını kendi keser... Bir de duştayken ağlarlar, genelde sebebi basittir; gözyaşları sulara karışır. Sözüm onlara güçlüdürler. Kimse yıkamaz onları, acıtamaz, hatta bencildirler, duygusuzdurlar.
Halt etmişler... Gündüz başka,gece başkadırlar. Gündüz gülücükler saçan, yüzüne boya süren bu kadınlar, gece iki dizinin üstüne çöküp ağlar. Gündüz sigaraya tahammülü yoktur, gece sigara içer.
Ha bir de ölseler de kimseye anlatmazlar yürek yangınlarını... İçten içe yanarlar. Bilirler kimsenin onları anlamayacağını... Hatta kadının iyi olmadığını bile kimse farketmez. İşte bu yüzden kadın susar, susar... Hani arada bir patlayacak olur onda da "sen çok agresifleştin , çok huysuzlaştın" denir. Kimsede dönüp demez ki yahu neyin var kadın ? Hani anlatacağından değil,gönül hoşluğundan. Bu kadınların kotası bellidir, hayatları boyunca tek bir Adamı severler. Diyeceksin ki; hemen her kadın tek bir adamı sever.
Evet doğrudur lakin o şımarık kadınlar bir süre sonra adamı pişman eder. Esas kadın sadece sever... Hiç bir şey beklemez, adamı bile ! Sadece sever, bir son düşlemezler çünkü önlerinde adamı düşleyecek uzun bir ömürleri vardır bilirler. Adamı beklemeyecekleri bir sürü geceleri... Sonra ne oluyor biliyor musun ? İçiyor bu kadınlar... Sonra yazıyor ... Sonra ...
Hani sokakta şarap içen adamlar olur ya... Ha işte onlar halt etmiş bunların yanında.
Mazoşist mi bu kadınlar diyeceksin ? Yok ! Bu kadınlar adamları sevdikleri için böyle oluyor. Fasülyeden sevmek değil, harbiden seviyorlar. Hayatta en son zarar verecekleri kişi bu adamlar oluyor. Ve genelde Adam zarar görmesin diye kadın kendine yazıyor cezayı.
Var mı böyle kadın diyeceksin ? Var!
Nesilleri tükenmek üzere... Tarih genelde şımarık kadınları yazıyor, kimse bu kadınları yazmıyor. Öyle ya , yazmaları için anlamaları lazım . Ucuz değildirler, kaliteli bir yalnızlıkları vardır. Diyeceğim o ki; kadın nasılsa aynı Adamı ömür boyu sevecek. Ya sevmeyin bu kadınları, ya da saçlarını okşayın, nasılsın diye sorun. Masumdurlar... Korkmayın pişman etmezler,şımarmazlar. Anlayın onları. Unutmayın ! Bu kadınlar elleri sol taraflarında sızıp kalırlar... Öyle ya kadın vardır adamı uykusundan eder , kadın vardır elini sol tarafına koyunca bile Adamı incitmekten korkar.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.