- 1297 Okunma
- 2 Yorum
- 0 Beğeni
Haber Bülteni
HABER BÜLTENİ
Güzel mutluluklarla dolu, huzurlu bir güne merhaba diyerek başlıyorum haber bültenimize…
9. dairede oturan Ayfer hanım, Taze fasulye mi yoksa kuru fasulyemi pişireceğine karar veremeyince, bütün apartman sorunun çözümü için elbirliği ile çalışarak, Ayfer hanımın kuru fasulye pişirmesi için karar vermesinde yardımcı oldu. Böylelikle Ayfer hanım büyük bir yükten de kurtulmuş oldu.
İkinci kattaki suna gezmeye giderken çok şık bir elbisenin altına, kara kışta terlik giymesi ile birlikte şimşekleri üzerine çekti. Birinici katta oturan Dillara “ görgüsüz işte para var ama; görgü yok” Dedi.
Son katta oturan Ayşe, yan katta oturan adamın balkondan aşağıya, her türlü tozu silkelemesinden bıkınca, öfke dolu bir yazıyı aşağıdaki panoya astı.
Bu böyle biline ! diye başlayan yazı
Balkondan aşağıya, halı silkmek, süpürgenin çöp torbasını boşaltmak, tasla aşağıya su dökmek, zinhar yasaktır.Bunu yapmaya devam edenlerin videosu, resmi çekilerek zabıtaya şikayet edilecektir.
Yatıyorsunuz Allah diyorsunuz, Kalkınca Namaz kılıyorsunuz var mıdır müslümanlık da komşuyu rahatsız etmek, kul hakkına girmek..
Diye bitirmişti yazıyı. Yazının altına adını da yazmadı.
Bu isimsiz ilan, büyük bir dedikoduya neden oldu.O yazıyı kimin yazdığını herkes çok merak etse de, bir türlü karar veremediler.Herkes yazıyı haklı buldu.Yazı hedefine ulaştı.Yani o adam yazıyı okumuştu. Okuduğu yetmiyormuş gibi kendi istekleri olan bir kağıdı asmıştı, diğer yazının yanına
Yazı böyleydi.
2.4.6 kattaki daireler bacalarını tamir etsinler tepeme çatıdan su damlıyor.
Sayın yöneticimiz o adamın yazdığına kızdı ve yazının ikisini de çıkarıp çöpe attı.
Şimdilik olaylar kapanmış gibi görünse de, devam edeceği ne kesin gibi bakılıyor.
Sokakların pisliğine ikinci kattaki Züleyha çok sinirlendi.
Öfkeyle
“Nedir bu ya! Eskiden günde iki kez sokağın çöpü belediye tarafından toplanıyordu.İyi ki; büyük şehire bağlandık, sokaklar pislikten geçilmiyor, her yer çöp içinde,baktığım yer çöp. Elime pankart alıp sokakta yürüyeceğim, “ dedi
Yandaş Fadime sinsice gülerek
“Yürü canım, sana yürüme diyen mi var, yürü de unutma yani..sonra biber gazı falan deme “ diyerek bir kahkaha atınca
Züleyha , yandaş Fadime ‘ ye
Seni muhatap almıyorum bakışı atarak, merdivenlerden hızla çıktı.Sokak kapısını öyle bir çarptı ki; bütün bina sallandı.
Sallantıyı duyan alt kattaki Kalp ve şeker hastası Zühre abla, hızla sokak kapısını açtı.
Beti benzi atmış, eli ayağı titrer bir halde.
“Neydi o gürültü. Ödüm patladı. Bomba mı patladı, yoksa deprem mi oldu? “ Dedi.
Saime yine öfkeliydi
“Bıktım inan ki; üç tane yaşlı var başımda, birinin raporu bitiyor, birinin ilacı, biri bacağını kırıyor ben çok yoruldum koşturmaktan, ben ne yapacağım bilmiyorum “ Dedi
Günlerdir Birsen’ in telefonunu açmayan tembel Sare, Yine televizyonun karşısında geçmiş, her gün izlediği İsmi şu anda lazım olmayan proğramı izlerken, Birsen ‘ in aradığı telefonu yanlışlıkla açtı.
“Ben komşumla sana kahve içmeye geliyoruz “ diyen Birsen ‘i mecburen kabul etti
Evin dağınıklığını fırtına gibi toplamaya başladı. Bu arada dizini sehpaya çarpıp hafif yaralandı.Banko üzerindeki bulaşıkları, tangur tungur bulaşık makinesine yerleştirince Sare ‘ nin bulaşık makinesi maalesef üzülerek söylüyorum bozuldu…
Ana Haber bültenimizin sonuna geldik.Herkese iyi geceler diliyorum
Az sonra çok reyting alan dizimiz
Ali Ayşe ‘yi çok seviyor ama; Ayşe bunu bilmiyor
Adlı dizimiz başlıyor.
Çayı demleyin, kestane pişirin, çerez alın yayılın koltuğa
Herkese iyi seyirler dilerim..
Yarın ki Haber bültenimizde buluşmak üzere, Bayyyyyyy
YORUMLAR
altımız şişhane üstümüz tophane.... allah sonumuzu hayırlara getire...duyarlı yüreğe selam
sareyaprak
Maalesef dediğiniz gibi..
Bu şekilde haber sunan haber kanalları var, ve gerçekten de izleniyor..
Aklım maalesef almıyor..
Söylenecek çok sözler vardı ama; artık sözlerde bitti...
Selamlar...
Asil haberin yasak olduğu yerde böyle haberlerle idare edeceğiz artik. Hem böylesi daha çok reyting aliyor galiba :-)
Sitede değildim sırf bu habere maydonoz olmak için girdim iyi mi Sare :-) Emine de şuan torunlarina kazak örmekten bıkıp battaniye örmeye başladı diye de ekleyebilirsin haberlerine :-)
Yazı sıcacik, bizden, yani bizim apartmani anllattı desem yalan olmaz hani.
Tebrik ederi , sevgilerimle
sareyaprak
Can sıkıntısından, üzüntüden, kederden ne yapacağımı bilemediğim bir anda yazdım. Sonra da hoşuma gitti paylaştım.
Üç eksik, beş fazla yani her yerde yaşanan olaylar:))
Senden de haberler varmış, örgü falan yani:)
Bari site haberleri yazayım da, orada senden haber vereyim bari..
Sevgi,ler arkadaşım..