- 443 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
ÖNCE VATAN
Chp ve parelel yorumculara göre, "Suriyeli Pyd’nin Türkiye’de eylem yapması, Türkiye’nin Suriye’ye kara harekatı yapmasını haklı göstermezmiş"
Peki Ülkemizin birliğini, dirliğini, sınır güvenliğini korumak isteyişimiz sizce yeterli ve Haklı bir sebep değil mi?
Peki işid, Rusya’da, Amerika’da, İngiltere’de eylem mi yapmış, ya da Suriye onların sınır komşuları mı? Üç milyona yakın insan onların ülkesinde mi? bu ülkeler niye Suriye’deler?
Batı ülkeleri Türkiye’yi daha kolay zapt etmek için, Kürtleri kullanarak Suriye de İsrail benzeri bir karakol devleti kurmaya çalışıyorlar.
İşid’i önden Suriye’ye girmek için bahane olarak gönderdiler ve Kürtler üzerinden yüz sene önce temeli atılmış oyunu sahnelemeye başladılar.
İşid nasıl bir derin Amerikan senaryosu ise ve nasıl yabancı savaşçılardan oluşuyorsa, Pkk ve Pyd’de yabancı savaşçılarla destekleniyor.
Bu ülkeler tıpkı organ mafyası gibiler. Daha önce Osmanlının organlarını alıp onlardan başka başka kimlikler ürettiler. Şimdi de Türkiye’nin, Irak’ın ve Suriye’nin organlarıyla kendilerine yeni bir beden inşa etmeye kalkışıyorlar.
Ülkemiz İnsanlarından bazıları bu oyuna alet olurlarsa, kafirle birleşip Müslümanlara savaş açarak ahiretlerini kaybetmeyi göze alıyorlar demektir. Fakat ahireti düşünmeyenler hiç olmazsa bu dünya hayatında başlarına gelebilecek şeyleri hesap etmeliler. Kendi bindikleri dalı kesmeye çalışanlar Suriye halkı gibi vatansız kalmayı ve bunun ne demek olduğunu düşündüler mi?
Bediüzzaman Said-i Nursi’nin bir sözü geldi aklıma (Ey bedbaht ehl-i dünya! Bütün kuvvetinizle dünyaya çalıştığınız halde, neden dünyanın işini dahi bilmiyorsunuz, divane gibi hükmediyorsunuz?) Bu söz belki böyle bir konu için söylenmiş değildir fakat İnsanın bindiği dalı kesmesi, divanelikten başka ne olabilir.
Zaten görüyorlar, Dünyada Mültecilere insan gibi muamele eden bir tek Türkiye var. Ne Avrupa ülkeleri ne zengin Müslüman ülkeler, Suriyeli Mültecileri istemedi, istemiyor. İnsanlığa sahip çıkan tek devlet Türkiye.
Türkiye’yi bölmeye kalkıp yıpratırsanız, yabancı savaşçıların cirit attığı bir yer haline getirmeye çalışırsanız hangi ülkeye sığınmayı düşünürsünüz?
Biz bir yere gitmeyiz, öleceksek vatanımızda ölürüz. Biz Kürt, Türk, Arap ayrımı da yapmıyoruz.
Biliyoruz ki Müslüman Kürt kardeşlerimiz de böyle bir ayrım yapmıyorlar. Fakat dinden uzaklaşmış kesim, Kürt olsun, Türk olsun bu ayrımı yapıyor.
Kimisi kasıtlı yapıyor bu ayrımı, kimiside hiç bir bilgisi olmadan onların peşinden sürükleniyor. Onların peşinden sürüklenen halkımızın şunu bilmesi lazım.
"Ülkemiz, "Allah korusun" bir iç savaşa sürüklenirse, teröre destek bildirisi yayınlayan aydınlar, buna destek veren bazı Chp’liler ve Hdp’li siyasetçiler görevlerini başarıyla tamamlamış olarak, tası tarağı toplayıp ülkemizi terk ederler.
Onlar ne din adına, ne ırk adına, ne vatan uğruna savaşmazlar. Yalnızca ortalığa fitne ateşi salıp, millete gaz verip kendileri kenara çekilirler.
İşte bu fitneci güruhun peşinden gidenlerin de Suriye’den ibret alması gerekir. Suriye’den kaçmak zorunda kalanlar, yalnız Müslümanlar değildi. Ülkemize sığınan ya da, Avrupa yolunda can veren insanlar arasında, Kürt’te var, Arapta var, Ermeni de var, Yezidi de var. Dinli de var, dinsiz de var.
Hiçbir ülke savaştan kaçmış Suriye halkını Kürt, Türkmen, Arap, Sünni, Alevi diye ayırmıyor. Hepsini Ortak adı Suriyeli Sığınmacılar!
Siz zannetmeyin, bir gün iç savaş olursa ve siz ailenizi, çocuklarınızı, eşlerinizi, namusunuzu bu savaştan kurtarmak için her hangi bir ülkeye sığınmak isterseniz, sığınmacı adınızın önüne, Kürt, Türk, Arap, Alevi, Sünni, Chp’li Hdp’li, Akp’li, Mhp’li adı konulmayacak. O sığınmacı adınızın önüne (Türkiyeli) adınız eklenecek. (Allah Korusun)
Görüyorsunuz ki, Suriyeliler kendi ülkelerinde hala bu ayrımlara göre farklı ülkeler tarafından savaşmaları için körükleniyor.
Madem bu savaşı körükleyen Ülkeler, kendi tuttukları Suriyeli gurupları çok düşünüyorlar. Bu nedenle onlara, uçaklarla, Füzelerle, Bombalarla, Savaşçı göndererek destek veriyorlar.
Öyle ise O guruptan olan halk, Suriye’den kaçınca savaş anında kendilerini destekleyen ülkelere, kabul edilsinler.
Mesela, savaştan kaçan Esed yanlısı olan halkı ve yine savaştan kaçan Kürtlerin tamamını, Rusya ve Amerika alsın. Nasılsa, Rusya ve Amerika bu kesimin Suriye deki çıkarları için onlara savaşta destek veriyor mu?
Niye bu kesimden olan insanlar, sığınmacı olunca Rusya ve Amerika, onlar için açık kapı politikası uygulamıyorlar?
Neden Suriyeliler Sığınmacı olunca onların hepsine tek bir isim veriliyor? Suriyeli Sığınmacılar!
Hani İşid’le savaşan batı devletleri Suriyenin hangi bölgesinde, hangi ırktan, hangi dinden Suriyeliyi emniyete aldı. Hiçbirini!
Pyd Kürtler için savaştığını söylüyor, Suriyeli Kürt halkı Suriye’den kaçıyor.
İşid Müslümanlar için savaştığını söylüyor, Müslüman halk Suriye’den kaçıyor.
Esed Ülkesi için savaştığını söylüyor, Kendi Halkına bomba yağdırması için, Her türlü terör örgütüne, Amerika’ya Avrupaya, Rusya’ya davetiye gönderiyor.
Esed ailesi derin yapıların Yüz yıllık planını gerçekleştirmek için Suriye’nin başına dikilmiş bir bekçi idi.
O bekçi vakti gelince Sahiplerini çağırdı.
Bizim ülkemizde de bu amaçla yerleştirilmiş yapılar ve kimseler var. Onlarda her fırsatta Türkiye’yi gidip sahiplerine şikayet edenler. Türkiye’ye müdahale edin diye batıda ki sahiplerini göreve çağıranlar, onları bilmeyen yok sanırım.
Onların peşinden gidip, bir gezici, bir eylemci olup, Atatürk posteri ve Apo posteri ile eylemlerde poz veren gençlerimiz, insanlarımız iyi düşünün.
Vatansız kalınca denizde boğulun diye bot delenler, yada kucağınızda çocuğunuzla emniyetli bir yurt ararken ayağınıza çelme takanlar, hangi ırktan, hangi dinden, hangi partiden, hangi örgütten siniz, diye kimliğinize bakmıyorlar. Vatansız ve başsız kalmanız, zulme uğramanız için, insan şeytanlarına yem olmanız için yeterli.
Hani aynı cinsten olduğuna bakmadan büyük balık küçük balığı yer ya, işte sizin başınıza da bu gelir. Başınızdaki fitnecilerin sizi güvendirdiği, her fırsatta Türkiye’yi şikayete koştukları ülkeler, sizi ülkelerine sığınmacı olarak almazlar, çünkü kontenjanları doldu. Onun için Irkınız, dininiz, partiniz, görüşünüz, her ne ise aklınızı başınıza alın. Dünyada, savaştan kaçan insanların dinine, ırkına bakmadan açık kapı politikası uygulayıp gel diyen, başka bir ülke yok!
Başka Türkiye yok kıymetini bilin.
YORUMLAR
Sağır seyis…!!!
Önce yağmuru çağır ihanete uğrayan göğsüne… Sonra yapma sevinçlere söz ol.. Üşümüş çocuklara ağla , öldürülen can’lara sızlan …
Yüzümüze düşen cehennem ateşi…Mutlak bir iniltinin ritimleriyse, kahpe Zeus niçin hala ölmedi…Nezaretinde haps olan tanrıların iniltileri hala kulaklarımda…Cellatlar sagua merasiminde, kurban edilecek insanlar arıyor !!