- 801 Okunma
- 1 Yorum
- 1 Beğeni
ANKARA KARASI
ANKARA KARASI –BAŞIMIZ SAĞ OLSUN.
Nasıl bir dava olabilir ki, belki de hasta bir yakınına ilaç almaya giden insanın ölümüne sebebiyet versin.
Nasıl bir özgürlük olabilir ki, belki de yıllarca haksız yere cezaevinde yatırılıp suçsuzluğu kanıtlanan ve yeni salıverilen bir insanın özgürlüğüne engel olacak ölüme sebebiyet versin.
Nasıl bir vicdan olabilir ki, belki de uzaktan da olsa bir yakınına şöyle yada böyle yardım etmiş olan bir kişinin ölümüne sebebiyet versin.
Nasıl bir insanlık olabilir ki, belki de şu gökkubbe altında aynı mahallenin, aynı şehrin yada aynı coğrafyanın havasını soluyup suyunu içen insanın ölümüne sebebiyet versin.
Nasıl bir demokrasi anlayışı olabilir ki, gerek Ülkemizin içinde, gerekse dışında büyük bir özenle yönetilen insan kılığındaki akıl ve izanını kaybetmiş, fikri ve bedeni olarak uyuşturulmuş, kukla haline getirilmiş, hayvanlaştırılmış insanlar tarafından yapılan eylemin müsebbibini bilmeden, birlik ve beraberlik içinde olmak gerekirken insanları siyasi franksiyonlara bölerek “o”cu , “bu” cu diyerek tasnif etmek suretiyle Vatandaşı galeyene getirip onların iç huzuruna bozmaya sebebiyet versin.
Kim ki; yukarıda yazılı “NASIL OLABİLİR Kİ” sorusunun karşılığında halen yine siyasi polemik içine giriyorsa, kim ki dini veya kutsal değerleri kendi iğrenç düşüncelerine ve emellerine alet etmek istiyorsa, kim ki ölen insanların ailerininin yürekleri yanarken kendi egosunu tatmin etmeye çalışıyorsa, kim ki, öyle olmasaydı böyle olmazdı diyorsa, basın yayın organlarında kim ki tiraj artırma peşinde koşuyorsa, siyasette kim oy peşinde koşuyorsa ALLAH BELALARINI VERSİN.!
Bu yazımdan dolayı kim ki, haklı eleştiriler hariç olmak kaydıyla objektif düşünmeden taraflı olarak sırf kendi çıkarı ve görüşü doğrultusunda hakaret anlamına gelecek eleştiri yaparsa, misli misli kendisine iade ettiğimi ve polemik yapmayacağımı da bildirmek isterim.
Ölen insanlarımıza Allah rahmet eylesin, yaralılarımıza acil şifa versin.
Türkiye’mizin başı sağolsun.
Müşteba Güneş
YORUMLAR
sayın yazar arkadaşım yıllarını ülkemin halkına,çocuklarına oku-okut,öğren-öğret, aydınlan-aydınlat çabası içinde yaşamış biri olarak geldiğimiz an itibarıyla üzgünüm. ülkem ve halkım adına üzgünlüğüm. biz bu durumu hak etmedik.
yazınıza, özgün görüşlerinize katılmamak ne mümkün. zaman ağlama sızlama ilenme zamanı değil birlik olma zamanı. Atatürk'ü makbul fikirlerini yeniden iyi kavrama ve kavratma zamanı. empati kültürümüzü irdeleme zamanı. biz yine de çapsız idarecilerimize bela okumayalım. ALLAH ONLARI ISLAH ETSİN diyelim. olur mu sayın yazar dostum. kalemin dik ve daim olsun. teşekkürler,saygılar.