- 910 Okunma
- 5 Yorum
- 0 Beğeni
Vatan Haini
Parçalanan ellerimi bir yere as
Bu yangını söndürmeye Başkanlarının Başbakanlarının Cumhurbaşkanlarının ve hatta hem secilmiş başbakan hem seçilmiş Cumhurbaşkanıyla yürümeyen sisteminin sözleri yetmez.
Mimari açıdan leş Toki’nin konutlarının
İnşaatlarda sürünen gariplerin ve hak diyip jiplerde gezen örtülerin kaypak duaları yetmez
Sizler hepiniz sorumlusunuz bu kandan sürekli ve sürekli kandırıp duruyorsunuz bizi. Sürekli Allah adına yalan konuşuyorsunuz. Oğullarınız Kızlarınız Onların Oğulları ve Kızları ölmüyor.
Oğullarımız kızlarımız oğulları ve kızları ölüyor çünkü siz yalancısınız zulmettiniz zulmediyorsunuz hak adına haksızlıkla doldurdunuz ülkeyi.
Koltuk sevdasına yemediğiniz nane kalmadı
Analar anlamayacak dediniz terör örgütü lideri ile pazarlık yaptınız. Anlaşmayınca vatanperver kesildiniz.
İstikrar dediniz 8 bombalı eylemde 567 insan öldü kimse istifa etmedi
Din dediniz ülkede birbirine düşman olmayan din kardeşi kalmadı.
İmam Hatip baş örtüsü derken insanların nefes alma hakkını unuttunuz.
Önünüze geleni vatan haini ilan ettiniz en büyük hain sizsiniz
Türkleri Kürtleri Lazları Çerkezleri kim varsa etnik üst alt orta kimlik siz önce kandırıp sonra birbirine düşman ettiniz.
Savaş hesapları ayakkabı kutusu hesapları yolsuzluklar duble yollar mükemmel camiler asrın projeleri.
Asrın projesi 2023 e kadar her eve bombalı eylemde ölmüş bir naaş göndermek muhtemelen.
Tvlerde hala yalan konuşuyorsunuz
O ağızlarınız birgün kapanacak o zaman ne diyeceksiniz.
Evet arkadaşım açık ve net ben Türkiye Cumhuriyeti Hükümetine inanmıyor ve güvenmiyorum. Bu milleti düşündüklerine bu millet için çalıştıklarına inanmıyorum. Evet ben vatan hainiyim.
YORUMLAR
Haklısın üstadım, din kardeşini, din kardeşine düşman etmeyi başardılar. Belki de amaçları zaten buydu.Her neye karşı çıkarak iktidara geldilerse, şimdi ise; karşı çıktıkları her şeyi yapmaya başladılar.
Ve bunun kılıfı da; din oldu, vatan oldu, devlet oldu.
Kof çıktılar. adaleti hukuğu ayaklar altına altına aldılar. Ancak baki değiller.. kimler geldi kimler geçti. Ancak açtıkları yaraları bu millet tekrar ve nasıl saracak bilmiyorum.
Rabbim merhamet etsin cemi cümlemize..
geçmiş asırlar o dur ki, bir kaç mısra ile
saygı ve selamlarımla.
(Sustuk sabırla, her şeyi öğrettiler bize
Sevdikçe, nefret etmeyi öğrettiler bize. Mehmet Çınarlı. 1925-1999
Takrîr edemem sûz ı dil ü derd-i derûnum,
Söyletme beni hâtır-ı zârımda keder var.. Ahmet Cevdet Paşa. 1882-1895
İhtikârın sonu iflasa çıkar
Yapar evvel bir evi, sonra yıkar. Nabi-1642-1712
Ya İlâhi! Kimseyi nâmerde muhtâc eyleme. Zati 1471-1546)
Vatan haini isen, vatan sever kim o zaman
Ankara'da patlamanin faili yakalanmis, YPG'li imis, yaninda da Pkk'li varmis.
Akp adina konusma yapan Bülent Arinç ne diyordu geçtigimiz yillarda?
Apocuyum demek suç olmaktan çikti, biz çikardik. bunu biz akp basardik. Basardiniz. Bu bombalarin patlamasinin tüm alt yapisini siz basardiniz.
Aaaa Akp suriye hududunu 49 yilligina israil'e verecekti degil mi geçtigimiz yillarda eger milletimizi kandirip ikna edebilselerdi. iste o zamandan hazirlanmis bugünler, bugüne gelibecegini suriye'deki olaylarin Túrkiye'ye hangi yönleriyle siçrayacagini akp biliyordu, bizzat BOP projesi ile bu isin bir parçasidirlar.
Kobani diye diye 1000 yildir Ayn El Arap (Arapgözü) diye bilinen yeri Isid'e karsi savunma adina YPG'ye destek veren Akp'nin ta kendisiydi, bunlar daha dün yasandi... YPG ile kankiydiniz, sarmas dolastiniz.
Hatta silahli kuvvetlerimizden bazi kúrt askerler, TSK üniforma ve teçhizatlariyla izinsiz olarak Kobani'ye gidiyordu resim çektiriliyordu da, akp bunlarin askeri mahkemede firari olarak yargilanmalarini bile saglamadi.
Sen hain degilsin sevgili yazar, fakat Akp ihanetini anlatmak cilt cilt kitaplar alir, sen ben melek kaliriz.
Górünen köy kilavuz istemez.
Hangi hainden bahsetsem, hangisini anlatsam, hangisine varsam ...Kimden çıkıp kime sarılsam , kim olsam da kimi korusam ? Bir hain var içimde kime kovsam, kimden esirgeyip kimin emellerine bıraksam ?
Deniz kabukları gibi, martı çığlıkları içim, kıyıya vuran dalgalar ,o seslerin içindedir … Somutlaştıramadığım ruhum, demoralize olmuş kadar ölü şairim….
Bir çığlığı hiç kimse göremez, lakin ağırdan ağırdan gelen ağrıların isyankar insanları gibidir ömür. Tut ki aydınlık, düşün ki karanlık, her adım bir ölüm kadar, bir yaşamdır ömür.
Derin bir kuyu derin bir ruhu yaratır, onun içine sığamayan insan dünyada mevta, toprağa zülümdür. Hani mecaz, hani kervandı, insan her gününü Araf’a taşıyandır.
Kim yeni bir kader yazabilir ki ? Kim ecel an’nını şaşabilir ki ? Niyet her zaman anın hep ötesinde.
Ya bile bile ya seve seve
Oysa insan, ebedi ruhuna inkar, ebedi mekana bir an’kadar !
Yolculuğun nereye varacağını kestirmek zor.
En iyi susmak mı, en iyisi konuşmak mı? Bence en iyisi çığlık çığlığa bağırmak !!!
saygılar