- 545 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
BETERİM BU GÜN
Bugün kederliyim beterim bugün
Sesime ses değse çığlık oluyor
Üşüyor toprak taşlar üşüyor
Vuslatı yakın eden yollar üşüyor
Dediği gibi şairimin ben de beterim bu gün.
Tıpkı nasıl ki sen aklıma geldiğinde aklım nasıl darmaduman oluyorsa ömür ve yaşam kavramı aklıma düştüğünde de alt üst oluyorum her keresinde.
Çoğu kez suskun. Çoğu kez mavi ve asi..
Dünyaya gelmekten memnunmusunuz.
Hayattan ve kendinize ait yaşadıklarınızdan mutluluk duyuyormusunuz her şeye rağmen.
Bir çokları için bir fantezi de olsa desem ki: Bir kez daha bu dünyaya yeniden gelmek ve aynı şeyleri bir kez daha yeni baştan yaşamak istermisiniz..
Ben istemem. Üstü kalsın aman!
Ama inanıyorum ki pek çok insan böyle bir düşünceyi Yaradan’a bir isyan sayar. V o küçük dünyalarında yaşamayı sürdürürler gamı kederi yürekten yanmayı gerçek anlamda hiç bilmeden ve hissetmeden.
Bu inançta olanların müşterek ve kolay yolu ise asırlardır sırtlarını dayadıkları çürük dini inançlarından kaynaklanıyor olsa gerektir.
Bir din kitabı her şey demek olsaydı eğer; dünyevi alemin bin bir türlü emeğine uğraşına ve bu denli adaletsizliğine eşitsizliğine ve bitmeyen zulmüne karşı bitmeyen isyan çığlıkları yükselirmiydi ışıklı yüreklerden ve bedenlerinden büyük acılar çeken masum çocuklardan..
Armağan
Bunca yıl çok ışık birikti avuçlarımda
Senin olsun
Esinlen sevgi dokuyan ellerimden
Bunca yıl şiirin, kardeşliğin, kavganın
Has bahçelerinde yarattım bu gerçeği,
Sabrım senin olsun.
Aşkım senin olsun.
Acıların sütüyle büyüttüğüm umutlar
Mahpushane avlularında boy verdi,
Dolunay menekşelendi kirli kara camlarda.
Her görüşte yeniden vurulduğumuz ana evren
Özgürlüğe boyadı saksımdaki çiçeği
Senin olsun.
Biz ki acılar döneminden
ellerimizi kirletmeden geçtik.
Direncim senin olsun,
sevgim senin olsun.
Evet sevgili, ben de bunları bırakmak isterdim sana..Onca söyleyemediklerim onca anlatamadıkların onca bilmediğin ve seni nasıl sevdiğimin yanı sıra..
Bir arkadaşım beş yaşındaki yeğenini pek sık rastlanmayan bir hastalıktan dolayı kaybetti .Uzun zaman ciddi şekilde acı çekiyordu. Ne denir nasıl teselli edilebilir bu tür acılara düşen yürekler..
Beş yıl önce bir melek indi dünyaya. Adına ÇINAR dediler. Çınar beş yıl çok yükseklerden seyretti dünyayı..Ona göre değildi yaşananlar..Sevmedi..Tıpkı geldiği gibi yükseldi yine gökyüzüne bir MELEK gibi.. Çınarın gölgesinde huzur bulacak sevenleri..
YORUMLAR
Haklı hem de çokkk haklı serzenişlerle vücut bulmuş yazınız lakin, katılmayacağım tek yer,
''Bir din kitabı her şey demek olsaydı eğer;'' cümleniz oldu.
Çünkü, bu gün yaşananların yegane sebebidir, kitabı kendi kavlince yorumlayıp mealine soyunmak. O ki, o kitap indikten sonra ki yaşananlarda. ne mezhepler vardı ne de insan ayrımı ve dahi eşitsizlik... Unutmayın ki ilkEzan okuyan kölelikten azat edilmiş bir zenci olan Bilal-i Habeşidir.
Bu gün robotlaşmışcasına efsunlu beyinlerle hareket edenlerde işte o kişisel meallerin mahsulüdür.
Tebrik ve her daim sevgimle.