- 346 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
ETEKLERİ TUTUŞTU BİR YERLERİ YANMAYA BAŞLADI
Türkiye bir anda dünya gündemine oturdu. Neden mi? PYD’ yi vurmuşmuş. Ne yapsaydı? Sizin vurduklarınızı seyir mi etseydi. Suriye arenasında yeteri kadar seyirciniz var zaten. Onlar size tezahürat yapıp alkış tutuyorlar. Yetmiyor mu? Şer ittifakını siz kurdunuz. Siz günden belirliyorsunuz bir de Türkiye’nin başını derde sokmaya neden uğraşıyorsunuz. Biz ta baştan beri size güvenli bölge dedik. Kırmızıçizgimizdir dedik. Bunları siz ya anlamadınız, ya da anlamak istemediniz.
Sizin kırmızıçizginiz vardı hadi kendi çizginizi değiştirebilirsiniz Esad’ın kimyasal silah kullanmasına göz yumabilirsiniz. Âmâ lütfen artık bizim kırmızıçizgilerimize dokunmayınız. Zaten PYD’ ye bizim kara gücümüz diyerek, Güvenli bölge koridoruna onay vermeyerek bizim kırmızıçizgilerimizi tahrif ettiniz. Bizde size son ihtarımızı yaptık. Yırtınmaya ne gerek var.
Adamın birisi ay karanlığında ekmek arası köfte yaptırmış. Sahilde yiyerek denizi de temaşa ederek yürürken köftenin birisi düşmüş eğilmiş almış ekmeğin arasına koymuş ısırınca vıyyyyk diye bir ses çıkar. Adam ben buna para verdim vıyyk desende cııyyyyk desende yiyeceğim demiş. Bizim canımızı çok yaktınız viyak deseniz de cıyık deseniz de obüslerimiz sizin dost bildiğiniz PYD yi vuracaktır kusura bakmayın. Çünkü bu çapulcular ve sizin yüzünüzden çok bedel ödüyoruz. Sahi siz Suriye’de neyin peşindesiniz. Muhalif guruplara yardım edecektiniz etmiyorsunuz. DAEŞ’ i vuracaktınız vurmuyorsunuz. Terörle mücadele edecektiniz, PYD bizim ortağımız diyorsunuz. Sahi siz neyin peşindesiniz. Defalarca sabrımızı denediniz. Her defasında cevabını aldınız. Ne yılmaz, utanmaz adamlarsınız. Şu iyi bilinmeli bu hiç bir şey değil daha, bekleyin görün. ,
Sizin derdiniz Türkiye’nin acze düşürülmesi, ekonomik açıdan zayıflatılması. Rusya’ya gel gir dediniz karşımıza diktiniz. İran a gel milislerini sok dediniz bizi hedef gösterdiniz. PYD yi şımartıp üstümüze saldınız. Yetmedi Halep i vurarak Türkiye’yi zora sokacak mülteci akınını sınırımıza topladınız. Kıyamet kopacak ama sizin üzerinize kopacak. DAEŞ dediniz durdunuz. Nerede DAEŞ. Hiç soluğu bile çıkmıyor. Sizin kurduğunuz bir paravan demek ki. Şimdi sıra PYD yi uluslararası arenada meşrulaştırılıp üzerimize saldırmasını sağlamak. Bugün Türkiye dışında bölgedeki terör sorununa ve insani krize somut öneri geliştirebilen başka bir ülke yok.
Şu hususlar iyi bilinmeli
1)Türkiye’nin kuzey Suriye(DAEŞ) Yani PYD ve kuzey Irak(Kandil)-Yani PKK Bunları sınırımız yakınlarında istemiyoruz. Güvenli bölge istiyoruz.
2)-Halep ile Türkiye arasındaki muhalif guruplar koridorunun korunmasını istiyoruz.
3) Musul bizim olmazsa olmazımızdır. Şuan ki pozisyonda korunmasını istiyoruz.
4)-Rusya ve İran’ın istila ettiği Suriye’den çıkmasını istiyoruz.
Bu dört maddenin dışında başka çözüm noktası aramak saflık olur. Aymazlık olur. Bu gün olmasa yarın bu tezlerimizi kabul etmek zorunda olacaksınız. Bakın Türkiye’yi kışkırtarak ve Suudi Arabistan’ı da çekerek bir mezhep kavgası çıkarmak istiyorsanız. Avucunuzu yalarsınız. Uyandık artık. Kim dost kim düşman belli oldu bizim için. Şu iyi bilinmeli: DAEŞ de, PKK da, PYD de bizim sınırlarımıza yaklaşmamalı, tehdit oluşturmamalı. Bizi büyük kozumuzu oynamaya zorlamayın. Başbakanımız size demedi mi? Halep, Azez bizim için çok önemli. Dedi. Daha net bir ifadeyle: Azez düşmeyecek dendi mi? Dendi. Daha ne homurdanıyorsunuz. Bizi böyle algı operasyonlarıyla yönetemezsiniz. O günler geride kaldı.
Bu iş ciddi. Bu ciddiyeti gören ABD, Rusya, İran, Rejim güçleri, PKK ve PYD nin etekleri tutuştu. Bir yerleri yanmaya başladı. Acı acı havlamalarının nedeni bu.
_______________________________AR___________________________________
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.