Aşk-ı Hüzün
Bir zamanlar en yakınımızdakiler şuan bir o kadar da uzaklar.Bir sevgili edinmek sadece elini tutup dudaklarına yapıştığın bir varlık anlamına gelmez.Bir sevgiliden ayrılmak öyle kolay da birşey değildir, kolay sanmayın.Hele ki severek ayrıldıysanız...
İçinizden konuşmayın öyle.Severken de ayrılabiliyor insan işte.Özlüyorum...Deliler gibi özlüyorum.
İlk başbaşa bankta oturduğumuz günü,birbirimize heyecandan bakamayışımızı,yanlışlıkla ellerimizin çarpıştığı anı,burnuma çarpan o güzel kokunu...
O ilk gittiğimiz filmin bilet parçası bile hala cüzdanımın arasında.Bardaktan sular taşarcasına doluyum.Dile getiremediğim sözcükler boğazımı boğarcasına...
Sadece sevgili değildi giden.En yakın arkadaşım,sırdaşımdı.Her şey...
Yetmiyormuş sevgi herşeye.
Sevgi emekti derler ya hani.Keşke emek gösterilebilseydi.
YORUMLAR
sevi-aşk kutsal değerler. destansı aşklar yaşanmış yer karasında. ama şark illerinde ama batıda. inanıyorum insanlar evet altını çizerek belirtiyorum insanlar yaşadıkçaaşk olgusu hep yaşayacak. kavak yelleri hep esecek. nisan yağmurları hep ıslatacak seven-sevilenleri. isterim ki, önce ekmeklerin bozulduğu, iyi insanların soylu atlarla gittiği ülkemizde destansı aşklar, karşılıksız sevmeler bitmesim.
izanınıza saygı ve sevgiyle genç arkadaşım. yazmaya devam. içten ve güzel bir yazı...kutlarım.