- 1660 Okunma
- 3 Yorum
- 0 Beğeni
yalnış bir hayatı nasıl doğru yaşarsınız ??
Bir gün daha yaşandı ve bitti Küçük sevinçleri ve küçük kederleriyle ... Sürer mi, sürer
su gecen zamana yazik
yalan miydi, biz mi aldandik?
nasil boyle erken yiprandik
boyle mi sona erecekti?
boyle parca parca mi olacaktik?
bu kadar yalan mi yasandi hersey?boyle mi sona erecekti? boyle parca parca mi olacaktik? bu kadar yalan mi yasandi hersey?
O kadar kolaymı insan hayatının bitmesi gelen vurdu giden vurdu misali.
Göründüğü gibi soru işaretleri çok hayatımız da nasıl başa çıkarız nasıl yeneriz bende bilmiyorum ama anlaşılan o ki yaşanması gereken varsa yaşanacak acı ve tatlı .
Ama insanların sevdikleri vardır değerleri büyük olan değeri hiç bir şey ile ölçülmeyen işte orda dur diyorsun hayata, Belki bunlar sivri biçimlerde yaşandı bizde, hepimizde ama ne yazık ki giden bizden gitti.Şimdi düşünüyorum da çok boş geçmiş hayat denen yaşam. Yaşandı ve üstünden yıllar geçti. Aklımda bile yok artık .boş ya da dolu Ve neden diyorum böyle oldu…hayat güzel giderken neden birden bire her şey tersine .... Bir adım ötede kendimi bulsam..Kendimle baş başa bir hayat kursam
Neyin hayatı deseniz oda yok bireysel yaşamıyorsun ki toplumsal kaçamıyorsun ki,kaçamazsında zaten .Sorunda burada gülmek lazım, hayat böyle...
Benim açımdan hayat ve yaşam böyle bir şey belki karamsar belki umutsuz ama başka çere olamayınca düşündüğün tek şey yaşamsal karartılar,hani derler ya ayrılık ölümden beter YALAN koca bir yalan UMUTSUZLUK ÖLÜMDEN BETER . Bir başka deyişle, bir hayatın duygusuna sahip olmak başlık da dediğim gibi yanlış bir hayat doğru yaşanmaz yaşanırsa da yıkılmışlar ezilmişler görürsünüz. Hayatın bir adım uzağında ölüme iki adım yakın başlangıçta her şeyden vazgeçtim sadece insanca insan gibi yaşamaya karar verdim .
Geçmiş, kendi koşullarında yaşandı ve bitti. Öyle olmasaydı, böyle olsaydı demenin bir anlamı yok artık. Ben insanların yaşadığı hayatı görünce üzülüyorum. Hayat işte böyle bir şey. haksızlıkların içerisine sürüklenebilirsiniz sonra da acı çeker dururuz . Bizler bugünlerde çalışmaz, güçlü olmazsak, tembel bir hayat ve yaşam sürersek yaşadığımızda yaşattıklarımızda boşa gitmiş olur.
Aradan yıllar geçti.
Geleceğini merak ederek izledim kendi hayatımı.
Mutluluk ve başarı bekledim hep.
İkisini de bulduğum zamanlar oldu, ikisini de kaybettiğim zamanlar.
Hayatın benle dalga geçtiği ve benim hayatla dalga geçtiğim zamanlar oldu.
Hayal kurmaktan bile korktuğum günler gördüm.
Hayallerimi bile aşan günler bazen.
Geçmişi unutmayı öğrendim, geleceği merak etmemeyi.
Ve bazen, anıları da, soruları da, kendimi de unutup sadece kuşları dinleyebiliyorum.
İşte tam da bu noktada çok önemli bir husus var. Hayatı ve insanı gözümüzde ve gönlümüzde nereye yerleştirdik?
Ya da yerleştiğinde nasıl davrandık ne kadar önemli bir insan, bir hayat ,bir yaşam doğru yaşadık mı sizce, Ben şunu söylemek istiyorum ister katılır ister eleştiri yazarsınız. Bugün benim sol yanım acıyorsa, bugün benim yüreğim kanıyorsa yakınım yada sağ yanımda kim olursa olsun yanımda
olmadıktan sonra sol yanım halen acıyorsa benin için Yanlış Bir Hayatı Nasıl Doğru Yaşarsınız ki !
Sorusunun cevabı çok kolay duyarsız , sevgisiz, aciz insanları hem etrafınızda hem kafanızda hem de hayatınızdan çıkarmalısınız ki doğru bir hayatı yaşamak nedir o zaman anlayacağız.
Ne yazık ki üzülerek söylüyorum , Her köşe başı bir hayat her hayatta bir köşe başı hikayesi var buda benin kıssadan hisse hikayemin binde bir parçası …
YORUMLAR
Hüzünlü bir yaşamın çizgisini,içten gelen bir dörtü ile anlamlı tümcelerinle dizmişsin.
Herkesin yaşamında acılar ve pişmanlıklar var.
Ama gel görkü aynanın asıl yüzüne bakmak gerekir.
Bakma böyle mutlu göründüğüme
Yaşıyorum işte hayatın gereği
Bir mutlu tebessüm koyup yüzüme
Taşıyorum işte yaşam gereği
Üzülme sakın,bırak bu kederi bu tasayı
Elbette birgün sende görürsün düşlediğini...
Dedim ya ağır bir taşsın veselam...
doğruluk tarafından 3/29/2009 2:10:51 PM zamanında düzenlenmiştir.
Çok güzel ifade etmişsiniz.Hayat çoğu kez bizi ıskalıyor.Silik yaşıyor çoğu insan hayatı,yaşamıyor ,yaşamasına imkan verilmiyor belki.Ne veriyorsanız onu veriyor ne bir fazla ne bir eksik.Hayatı suçlamak yerine ,bakışımızı gözden geçirmek lazım.Hayat bizim yanımızda ne ki ?emrimize boyun eğen ,eğmek zorunda olan zaman dilimi.Hayata bizim isteklerimiz yönelişlerimiz ,yol alışlarımız, pozitif bakışlarımız ,direnişlerimiz yön versin.hayat bizi değil biz hayatımızı yönetelim.Ama istisnalar müstesna.......
Geçmiş, kendi koşullarında yaşandı ve bitti. Öyle olmasaydı, böyle olsaydı demenin bir anlamı yok artık. Ben insanların yaşadığı hayatı görünce üzülüyorum. Hayat işte böyle bir şey. haksızlıkların içerisine sürüklenebilirsiniz sonra da acı çeker dururuz . Bizler bugünlerde çalışmaz, güçlü olmazsak, tembel bir hayat ve yaşam sürersek yaşadığımızda yaşattıklarımızda boşa gitmiş olur.
AĞUTOS BÖCEĞİ OLMAK ASLINDA ÇOK ZOR BİR KARADIR AMA KOLAY ALINIR....
TEBRİKLER.....