- 426 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
Sen kendini ne sanıyorsun
Sen topraga tohum atmakla ektiğin ekinin senin oldugunu mu sanıyorsun
Sana toprağı veren kim
Sana güneşi veren kim
Sana suyu veren kim
Sana topraktaki minarelleri veren kim
Onda bütün insanlığın hakkı vardır
Sana o tohumu veren kim
Sen sadaka verdiğinde o sadakayı sen mi verdin sanıyorsun
O verdiğini cebine koyan kim
O mazlumu karşına çıkaran kim
O zamanı sana veren kim
O verdiğin eli sana veren kim
Demek ki kibirlenip böbürlenmiyecek
Eşitlik neyse ona göre yaşayacağız
Birileri tekel yapmışsa zenginlikleri cahiliye dönemindeki ebu lehepden farkı yoktur Kuran(c.c) böyle söyler
Efendimiz (s.a.v) böyle söyler:
Ebu Lehep gelip derki
"Senin Allahın bana ne vaadediyor"
Efendimiz s.a.v cevap veriyor
"Hz Bilal’i göstererek Bilal’e ne vaadiyorsa sanada onu vaadediyor dedi.
Ve Ebu Lehep elleri kurusun oradan ayrıldı
Onun işine yaramadı mülkünü Hz .Ebubekir gibi teslim etmekten korktu fakirleşmekten korktu.
Çünkü islam onun tek el zenginliğini kabul etmemiş.
Asıl mülk sahibi Allahtır demiştir...
Slmkçr
YORUMLAR
sayın Selim arkadaşım, yazınızdaki içtenliğinize katılmamak ne mümkün. özü de haliyle anlatım kadar güzel ve içtenlikli ve de realist. günümüzde güzel dinimizi ne ölçüde yaşıyoruz. maşaallah suudlar sırtını bir süper güce dayamış ha bire onlardan silah satın alıyorlar. nerede insanın sadece Allah'ın önünde secde etmesi. günümüzde idarecilerimiz kendilerine biat eden nesiller yetiştirme çabasında. nerede dört halife devrinin adalet anlayışı! islam aleminin sözde güçlü ülkesinde yaşıyoruz. ABD'den hicazet almadan kaç başbakan tanıyoruz bu ülkede. bu konuları da önce birlikte düşünüp islamın altın çağlarını umarım yeniden yaşatabiliriz. yazınız bu anlamda da güzel. teşekkür ederim.
Selim Köçer
İman dolu neferler vardır ve varoldukça İslam herdaim asrı saadet olcaktır.Ben ümitsizce bekleyip durmak insanları uyandırmak her müslümanın görevidir.İslam namaz oruç hac vs gibi ritüellerden ibaret değil İslam bütündür.Gerçek şuki namaz kılıp faiz yiyenle oruç tutup kul hakkı yiyenler uyandırılmalıdır.Başınızı ağırtım kusura bakmayın tekrar yüreğinize sağlık saygılar efendim...