Hüzzam
İçime doğuyordu bu anların birgün hayatımı degistirecek yaşama gebe olduğu.
Gözlerim dalıp gidiyordu uzaklara,gelecegi görmek ister gibi.Yan cafe de saçlarıma yıldız düşmüş koparma anne diye akşam üstünun hüzünlü havasına yıldızlar yağıyordu. Hüzün vardı içimde .Bilinmedik kelimelere dokemedigim. Neye neden olduğunu bilmediğim. Bildiğim bir şey vardi bu aksam üzeri gelecegimi adım adım sekillendiriyordu. Göz pinarlarimda görünmeyen damlalar içimin derinliklerine doğru akiyordu. Ve bu hüzzam akşam üzeri an ve an büyütuyordu geleceğin sabahlarıni.
Türküler bitiyor bir başkası başlıyordu. Uzak günlerin gecelerin melodileri bir bir kulağımada...bitenler başlayanlar sıralı şarkı gibi bir bir gözlerimde. Gördüklerim daha göreceklerim var.Kac yıl geçti üzerinden hala tazeliğini koruyan anılar. Sizisi geçmeyen yaralar . Bugüne
mi geçmişe mi tutunmak daha çok yakıyor canımı. Her ikiside bildiğim sahnenin tekrarı. Kader denilen yazgi bazen aynı senaryoyu değişik zamanlarda yaşattıysa biliyorsun.Sen ne yaparsan yap sonuç değişmiyor. .Kapanmayan geçmişin hesabı tekrarlayıp duruyor hayatımızda. Aynı yürekle, aynı gözlerle aynı yöne baktığımız sürecinde degismeyecek.Ne zor sinavdir.Sorusu olmadan doğru cevabı bulman istenir .Biraz değiştirebilsek bakış açımizi soru da cevapta yazıyor tahtada. Uykusuz sabaha erisen geceler, içine akittigin yaşlar , ödediğin onca bedel yetmiyor bazen ne soruyu nede cevabı bulmaya.
Bu akşam üzeri yıldızları bir bir sıralayarak geçmişin hesabını kapatıp yeni hayata başlaya bilmeli.Ne çabuk geçiyor ömrümüz. Bitmez sandığımız zaman hazinemiz hızla azalıyor. Artık seyirci olmak değilde yazılan senaryoda ki rolü değiştirme zamanı. Kendi hayat oyunun da başrol oynama zamanı. Sevgiyle ugurlamali canını yakanları. geriye ne öfke ne kin kalmadan. Ugurlayamadigimiz her ani ayağınıza takılan taşlar hayat yolunda.Yarayi, yaralayani , acıyı, kederi affedelim ki sevgiyle,uğurlaya bildiğimiz de hayatımızın ipleri bizim elimize geçsin. filmi başa sarà sarà, bile bile sonunu, yaşanmaz. Ya sonlari biz yazarız yada bize yazılan sonlari kabul ederiz....
YORUMLAR
'' Ne zor sinavdir.Sorusu olmadan doğru cevabı bulman istenir ''
Makale yazılarınızı daha çok beğendim. Siz bu anlamda çok kabiliyetlisiniz. Devamını bekleriz. Örneğin bu makalenizde, ya da deneme yazınız diyelim, sonuçta düz yazı... Bu yazınız düşündürdü beni. Okuyucu düşünebiliyorsa her cümlesinde, işte o yazı anlamlıdır.
Devamını beklerim. Siz bu tarz yazılar yazın... Şiir de yazın ama, en başarılı alanınız bu bence, düz yazı.