- 664 Okunma
- 3 Yorum
- 0 Beğeni
ASK ÜZERİNE...
MERHABA EDEBİYAT DEFTERİ NİN COK DEGERLİ DOSTLARI...
Burada ilk yazımı ASK UZERİNE yazmak istiyorum...Gecenlerde elime bir kartpostal gecti bana oldukca ilginc geldi....
Fotograf ta yaslı bir ciftin bir portresi var adeta askı anlatıyorlar,askın nasıl yasanması gerektigi mesajını veriyorlar ben boyle algıladım...
Kartpostal ın altında bir mesaj varki o dahada ilginc...
Mesajı aynen yazıyorum..
KAC YASINDADIR ASK
DAHA KAC YIL YASAYACAK
ASKTA SANSIM YOK DİYE DUSUNEBİLİRSİNİZ
HALA UMUTSUZMUSUNUZ???
EMİNMİSİNİZ???
Evet dostlar askın yası yoktur,ask kac yasında olursa olsun bence gecerlidir;
bu mesaj bana askın yası olmadıgını bagıra bagıra anlatmaktadır..Onun icindir ki;ASKI mutlaka yasayın yasa basa bakmadan yasayın ki icinizde ukte kalmasın...
Hele askı hala yasayamanlar lutfen bu mesaja kulak verin aska sarılın ona sahip cıkın yasatın askı yasayın kac yasında olursanız olun..
Eger hala askı bugune kadar yasamadı iseniz cok yazık olur,onun kıymetini bir bilseniz onun heyecanını bir yasasanız inanın bana hak vereceksiniz....
Dunyada askı yasayanların mutlaka hayatında bir takım degisiklikler,guzellikler olmaktadır,bunu zamanla iliklerinize kadar hissediyorsunuz.
Onun heyecanı bambaska, ask adamın omrunu uzatıyor insanın hayata bakıs acısı degisiyor...
HAYDİ DOSTLAR ASKI YASAYAMAYANLAR HAYDİ ASKI YASAMAYA VEDE ASIK OLMAYA...
ELELE GOZGOZE ASKI YASAMAYA VEDE YASATMAYA ......
SONRA COK PİSMAN OLURSUNUZ.....
YORUMLAR
Sizde uyanın doğa ile birlikte. Yaşlandım demeyin. Ölümü beklemeyin yattığınız yerde, erken kalkın güneşin doğuşunu izleyin, tutun sevgilinizin elinden deniz kenarına inin, kumsalda çıplak ayaklarla dolaşın el ele, uzanın ıslak kumların üstüne ıslanın ama önemsemeyin. Denizdeki dalgaların kenara vururken çıkardığı müzik sesini dinleyin. Kalkın yerinizden koşun koşabildiğiniz kadar ulaşmak istediğiniz yer neresiyse oraya, utanmayın yaptıklarınızdan. Yaşlandım demeyin, papatyalar toplayın, bir taç yapın kendinize ve başınıza takın, Ağaçlara tırmanın, kuşlarla konusun, bir radyo alın yanınıza, bildiğiniz sevda türkülerini dinleyin ve onunla birlikte sizde mırıldanın o türküleri ya da yüksek sesle söyleyin, Yüreğinizde taşıdığınız sevginin dışarı fışkırmasına izin verin. Kim ne der, beni ayıplarlar mi diye düşünmeyin.
Unutmayın bu hayat sizin ve kaç yaşınızda olursanız olun onu doyasıya yaşamaya hakkiniz var.
Türkan DİNÇER
niyetim yine aşık olmak...
ama bu sefer daha çok....
kimseye hesap verme derdi olmadan...
dilediğim gibi yaşamak...
hayatın altın madalyonu benim olsun...
çift taraflı kullanayım....
ayın bize bakan yüzünden sıkıldım....
birazda diğer yüzüne bakayım...
bu da benden....
saygılar...